
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Zorunda değil. O öderse centilmenlik yapmış olur ama karşılamak zorunda değil.
Ben erkek olarak kadın erkek eşitliğini savunuyorken senin bu yaptığın savunduğumuz bu değeri yerle bir ediyor.
Eşit şartlar eşit sorumluluklar gerektirir.
Bir erkek bir kadınının her şeyini ödüyorsa ona sahip olmuş demektir ve maddi gücü yeterse başka bir kadınla birlikte olma hakkına da sahip olur otomatik olarak. Parasını ödediği sürece istediği kadar kadın alabilir ve sen kendi sorumluluğunu almaz, her şeyini adama karşılatırsan otomatikman onun malı olmuş olursun.
Kendinizi mal yerine koymayın, biz modern erkekler kadın erkek eşitliğini savunuyorken bu yaptığını kezbanlıklarla bizim savunduğumuz şeyi boşa çıkartıyorsunuz.
Eşit şartlar = Eşit sorumluluklar !!!00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hayır değil. Ev işinde nasıl erkekte yardım etmeli diyorsunuz işinize gelince. Şimdi de yan çizmek. Yok öyle dava. 😃 Sonuçta sevgilin eşin değil... Her işinde para para... İstiyorsan özel uçakla alsın bir de. 😃 Sonra da der ki karşıt cins biz erkeğini parasında değiliz ki... Bende yedim derim ama afiyet olmadı. 😁😂😂
00 Yorumla
Şimdi şöyle, eğer ben sevgilimle beraber bir yere gitmek istiyorsam, yani kendim planladıysam, onun masraflarını da karşılarım. Fakat şöyle bir şey var, birine ben ödemem kendin öde gibisinden laflar etmem. Ha birde ciddi düşünen bir adam bence iki masrafı da kendi öder, bunları dile getirmezdi. Madem parası yok, o zaman tatile falan gitmesin.
20 Yorumla
Tatil & Seyahat konusunda 976 cevap paylaştı. Birincisi sevgilin senin masraflarını karşılamak zorunda değil..
İkincisi sevgilinin üslubu hoş değil ortada bir ilişki varsa paranın lafı olmamalı..
Belkide sen sürekli otlandığın için söyleme gereği duymuştur bilemem..
Ama sizin ilişkiniz olmamış onu söyleyebilirim..10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
71
Cevap
64Cevap
Benim sevgilim 2 hesap ödeyince ben rahatsizlaniyorum vicdan yapıyorum bide size bakıyorum ula ne kızlar var yaaa. Evet bunu bu şekilde teklif etmesi yanlış olmuş senin ondan önce atlayıp sana yük olmak istemem bende destek olmak istiyorum demen lazimdi
41 Yorumla- +1 yıl
Doğru bencede 😀
+1 yılonun bunu söylemesi yanlış ama seninde onu sponsor olarak görmen yanlış..
150 Yorumla
+1 yılKusura bakmayın da kimse kimsenin masrafını karşılamak zorunda değil. Böyle bir dünya yok. Erkek dediğin para harcamalı, yok hesabı ödemeli... ne kadar kabaca laflar bunlar. Herkes bütçesine göre hareket etmeli ve her şey ortak ödenmeli bence özel günler dışında.
30 YorumlaEvlilik olmadan yaşanan ilişkilerin çirkin yüzü işte bu da.. Değerin bu o kadar oluyor o zaman.. Ödemek zorunda değil. Eşi değilsin vs. iki gün sonra ayrılma ihtimaliniz de çok yüksek.. Durumu da iyi değilse ne yapsın yani. Senin de böyle bir hak talep etmeye hakkın yok. Mesela ben normal arkadaşla yemek yesem hesabı niye o ödedi diye uzun süre bunu kendime dert ediyorum. Onurlu olun biraz daa
40 Yorumla
+1 yılSevgilinin maddi durumu iyiyse bozulman normal. Ancak maddiyatta zorluk çekiyorsa aksine Alman usulünü sen teklif etmelisin.
40 Yorumla
+1 yılHayır, öyle bir zorunluluğu yok. Bunun konuşulması dahi saçma geliyor. Hee senin durumun olmaz, paran olmaz. Ona bu durumu anlatırsın, o ben karışlarım dert etme derse sorun yok. Lakin, onun haricinde sevgilin senin atm aracın değil.
O da demese daha doğru olabilirdi tabii orası ayrı.20 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılHer erkek bankamatik değildir ve sana bakmak zorunluluğu yok çünkü hayat müşteki durumu olmayadabilir ve ayrıca sevgilin bu kocan değil ve herşeyi erkeklerden beklemeyin ve seni bu antipatik gösterir ve güçlü kadın erkeğe maddi olarak ihtiyaç duymaz basit gösterir ama paylaşımcı olacaksınız beraber ödeyin herşeyi sorun olmaz ama para avcısı olarak böyle lanse edilirsin söyleyim
10 Yorumla Tabiki öyle bir zorunluluğu yok. Erkek her şeyi ödemek zorunda değil ama ilişkide alman usulü de bana çok yapmacık ve samimiyetsiz geliyor. Ben her şeyde yarı yarıya ödeyelim diyen biriyle çıkmazdım şahsen. Bir yemek yersin o öder bir kahve içersiniz sen ödersin gibi bir sistem olmalı. Kimse bunun çetelesini tutmamalı.
20 YorumlaHayır zorunda değil. Sen de gitmek zorunda değilsin. Sevgilin oldu diye kocan değil o kişi. Biraz anlayışlı olmalısın.
Ama sevgilinin Alman usulü yapacağız demesi de saçma. Eğer o seni davet ettiyse...
Davet etmediyse yine saçma. Şunu söyleyebilir: 'tek başıma bu tatile yetecek param yok bana yardımcı olur musun?' diyebilir.
Sanki kankasıyla gidiyor peh.
#ankkizi00 YorumlaMaddi durumu elermiyordur ama alman usulü demekte kabalıktan ziyade öküzlük olmuş Benim gücüm olmasa açıkca durumum müsait değil derdim. Sevgilisinin birşeyini karşılamak zorunda değil ama ben şimdiye kadar hayatıma giren hiçbir kadına bir şey ödetmedim ödetmemede.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyyy hayatta gitmem öyle tatile. Hem beni yiyecek hem denizi. Yok öyle yani. Ki benim sevgilim bana asla böyle bir şeyi söylemezde zaten çünkü öyle başladı ve öyle gitti. Her zaman alır beni evimden kahvaltı yaparsak o öder, mangal yapacaksak her şeyi o alır sandalyesine kadar. Yani para konusunda hiç ben bir şey yapmadım. O da zaten istemedi. Ki isteyecek adam sevgilim olamaz. O potansiyeli görünce uzaklaşırım...
26 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@seyda028 aynen öyle gelmiş plan yapıyor. Belki kızın ödeme gücü yok. Ama işte aklına soktun ve istiyor şu an ama parası yok belki kızın. İşte düşüncesiz hödükler
- +1 yıl
Hiç mi utanman yok yazık kafana
- +1 yıl
Biz de cesur, cömert hatun görmeyince aynı şeyleri hissediyoruz. Şüphen olmasın.
- +1 yıl
Kimse kimsenin tatilini ödemek zorunda değil.
Sen sevgili değil sponsor arıyorsun. Bulmuşsun saftiriğin birini sömürüyorsun belli ki.
Ayrıca sen nesin ki hem beni yiyecek hem denizi, sen yenecek mal olarak mı görüyorsun kendini?
Seni yemenin maddi bir karşılığı mı var? Her ücretini ödeyen seni yiyeybilir mi?
Yazdıklarından bu anlaşılıyor.
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanlış bir düşünce içerisindesin neden onun senin masraflarını karşılaması gerektiğini düşünüyorsun ki hatta zorunluluğunun olduğunu düşünüyorsun?
O senin henüz eşin değil bir şey değil
Sanki sponsor olmuş gibi konuşuyorsun belki maddi açıdan müsait değil00 Yorumla
+1 yıldiyecek çok şey var aslında ama yorumları okudum, çoğu söylenmiş. Sen ilişkiyi maddiyatla ölçüp sevgilini kredi kartı gibi görüyorsan eğer; o da seni parasıyla satın aldığı escortu olarak görür.
30 Yorumla
+1 yılHe aw sana bi ev bi Arabada alsın ne dersin
Para mı sıcıyr sevgilin daha evlenmemişsiniz bile şu beleşçiligi bırakın Almanya dünyanın en iyi ekonomisi arasına girmesinin kanıtı bu adamlar Zeki Türk toplumunun çoğu gibi beleşçi avel degil10 YorumlaErkeklerin böyle bir zorunlulukları yok. Senin kendi masraflarını ödemen daha doğru olur. Tatil masrafı az buz bir şey değil. Ben şeye takıldım; sevgilinin bunu doğrudan dile getirmesine. Ben olsam kırılırdım şahsen.
10 Yorumla
+1 yılTabii ki de değil, niye öyle bir zorunluluğu olsun ki? Evli olsanız neyse. Tahminen ne zaman öğrenirsiniz kendi masraflarınızı kimseye yük olmadan karşılamayı?
20 YorumlaBelkide seni deniyordur🤷🏻♀️ Paramı mi seviyor beni mi? Para avcısı mı degil mi?
Birlikte olduktan sonra paranın ne önemi var, bence Alman usulü en güzeli!20 Yorumla
+1 yılHayır karşılamak zorunda değil. Merkez bankası mı sevgilin? Belki parası yok o yüzden karşılamiyor her şeyi erkek ödeyecek diye bir şey yok iki kişi gidiyorsanız ortak ödeyin neden sorun ediyorsun bunu?
01 Yorumla- +1 yıl
Yoksa sevgilinle tatile çıkmayacaksın bir erkek olarak
Bu dünyada hiçbir şey karşılıksız değildir.
Erkeğin hesabı ödemesi zorunluluksa, bu kadının ayakları üzerinde duramadığını gösterir -erkeğin hesabı ödemesi değil ! Erkeğin hesabı ödemesinin bir sorumluluk olması. Elbette içinden gelebilir kadın da kabul edebilir ancak erkek bizzat kendi isteğiyle öderse, zorunluluk olduğu için değil -
Sorumluluk bi nevi özgürlüğün bedeli, erkek para kazanma konusunda kadından üstünmü ki parayı ödemesi bir sorumluluk olsun.00 Yorumla
+1 yılNeden zorunda olsun erkek? Eşi misin ki ayrıca evlilikte bile maddiyat bile ortakken nasıl rahatsız olmuyorsun? Her zaman Alman usulünü desteklerin arkadaş ortamında da ikili ilişkide de
00 Yorumlatabii ki değil. niye yapsın ki belki durumu yoktur belki istemiyordur. ben ödetmiyorum genelde ya da bi o bir ben usulü gidiyoruz diğer türlü içim rahat etmiyor erkekler cüzdan değiller.
00 YorumlaElbette değil. Eğer karşılamak istemiyorsa karşılamaz kimse bir şey diyemez.
Seni bu tatile o davet etmiş ise de karşılaşmaması etik olmaz.10 Yorumla
+1 yılayy * avcıları da zorunda yazmıs yuhh yani sizin gibi asalak kızlar yüzünden bütün kızlar para avcısı ac gözlü görülüyor yeter adımızı lekeledigin. kendi paranla git tatili o adam sana bakmak zorunda mı
40 Yorumla
+1 yılPardon neden karşılamak zorunda olalım erkekler olarak kadınları?
Kendimiz istersek ve içimizden gelirse yaparız.
Aksi takdir de kimse sana sponsor olmaz.
Veya kimse senin bankan, cüzdanın değil sadece sevgili adını koymuşsunuz birbirinize.10 Yorumla
+1 yılKarşılamak zorunda değil ama peşin peşin Alman usulü olacak demeside delikanlılığa sığmıyor açıkcası.
00 YorumlaNasıl sevgili o öyle full paket yapması lazımdı evinden özel araçla aldırıp tatilden sonra özel araçla kapının önüne bırakması lazımdı
00 YorumlaSen zorunda diyip bunu istersen oda vakti gelince zorunda diyip senden başka şeyler bekler unutma bunu.
00 YorumlaDeğil tabii ki, bir erkeğin sevgilisinin herhangi bir masrafını karşılama gibi bir zorunluluğu yoktur.
00 Yorumla
+1 yılAyril. Bn kendi aracimla giderim. Hic sey etmedim. Yeme icme karsilikli ama hesap odegin de yuzu bes karis olur. Seen bnle beraber gidelim. Vip olsun
00 Yorumla
+1 yılHayır değil
Arada centilmenlik için ödeyebilir ama ARADA VE DURUMU MÜSAİTSE
İnsanla sevgili oluyorsun banka ya da darphane ile değil00 Yorumla
+1 yılYanlış düşünüyorsun.
Kendi ihtiyaçlarını kendin halletmen gerekiyor.10 YorumlaErkekler güçlü hissetmek istiyor alın işte size güç gösterisi mk neyini beğenmiyonuz
11 Yorumla- +1 yıl
Öyle ama sevgilimi tatile götürücem birde omu ödeme yapacak en fazla iki ciklet alabilir orada bize
Niye karşılasın ki sevgili demek nişanlı veya karı koca mı demek oluyor?
12 Yorumla- +1 yıl
Bir fark olduğunu düşünmüyorum darly
+1 yılNiye zorunda olalım ki banka falan mıyız biz zaten durumu olan söylemez bunu durumu yok ki anlayış beklemiş senden ama seninde anlamayacağın da belli
10 Yorumla
+1 yılHayır niye zorunda olsun annen baban bile zorunda değilken
10 Yorumla
+1 yılİstediğiniz kadar disklike atın ses etmeden vereceksen karşılar sen karşılık ver o versin o karşılık versin sen ver winwin yani kapiş 🙂🙂
00 Yorumla
+1 yılHayır değil sevgililikte sadece erkek harcayacak kuralini kim kiyduysa onun bn mk her sey karsilikli
10 YorumlaKarşılamak zorunda değil belki o kadar bütçesi yok veya o ay dara düştü her şey olabilir
00 Yorumla
+1 yılÜlke şartlarının ortada olduğunu düşünürsek bence değil. Maddi durumun yetmiyorsa gitme. 😅
00 Yorumla
+1 yılZorunda değil ama nezaketen karşılamalı. Bem sevgilimin elini cebine attırmam.
00 Yorumla
+1 yılHer şeyi erkek öder diye bişey yok sonuçta eşin değil o kişi sevgilin.
00 Yorumla
+1 yılSen bu soruyu soruyor musun cidden?
TABİKİDE HAYIR ! ! !01 Yorumla- +1 yıl
Bu zihniyetten ne zaman kurtulacaksınız?
Yok neymiş erkekler ödermiş
Yok neymiş erkekĺer ilk açılırmış
Bırakın artık bu kafayı ya
Kendinize gelin
Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz?
hayata gelis amaclari o zaten
karsilayacak isi ne sdkjkd00 Yorumla
+1 yılEvli olsaydınız zorundaydı da sevgilin sonuçta. İçinden gelirse öder zorunluluk yok ortada.
00 Yorumla- Tatil & Seyahat konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yılörf ve adetlerimize göre erkek öder sevgilin cahillik etmiş veya seni kullanıyor
06 Yorumla- +1 yıl
Kullanıyor olması için kendininkini de kadına ödetmesi lazım. Burada kullanma, kullanılma yok. Karı-koca değiller, niye ödesin? Bırakın artık sevgililerinizin sırtından geçinmeyi.
- +1 yıl
@Banker_Bilo yok yok kullanılma var kardeş kız oğlanı kullanıyor kendi masraflarını ödeterek
- +1 yıl
@KK_KKKK_KK Henüz kullandırmamış enişte kendini 😂
- +1 yıl
@Banker_Bilo evet bi kadının onu kullanıp atmasına izin vermemiş : ) helal olsun
- +1 yıl
@KK_KKKK_KK sonra da ağlarlar, Türk erkeği, Türk kadınını niye sürekli b.. kluyor diye. Avrupa'da gold diggerlar ve eskortlar dışında kadınlar tatil masrafını erkeğe yüklemez.
- +1 yıl
@Banker_Bilo kendilerini para kazanamaz iş göremez vasıfsız olarak görüyolar herhalde eğer görmüyolarsa başkalarının parasını yememeleri lazım
- Tatil & Seyahat konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılTatil ağır külfettir. Herşeyi kimseye yükleme zorunda değilsiniz.
00 Yorumla
+1 yılAlman usulü de olabilir ben kabul ederdim. Ama bu senin için problemse rahatsız olduğunu söyle
00 YorumlaErkekleri yürüyen cüzdan olarak görmekten vazgeçiniz...
00 Yorumla
+1 yılDeğil tabiki erkekler sizin ayaklı bankanız değil hanımlar. Kendi masrafınızı kendi cebinizden verin bi zahmet.
10 YorumlaVermek zorunda diyemeyiz nişanlı felan olsan mecbur verecek ama sindi onun insafına kalmış he bu arada çok seviyorsa zaten verir sevmiyorsa vermez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBana bi yemek ismarlamak istediginde bile kabul etmiyorum. Nasil utanmiyosunuz soylerken anlamıyorum
20 Yorumla
+1 yılaman bizi karıştırmayın sonra siz barışırsınız biz kötü oluruz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyani aranızdaki ilişkı ilerlemisse cinsel bag varsa tabıkı ödemek zorunda ama yoksa arnızda birsey alman üsülü olur
08 Yorumla- +1 yıl
@narkozxyz S.. iyorsa ödesin demiş, soruyu sorana eskort muamelesi yapmış, ben utandım.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Banker_Bilo Tabi ki görüş sahibine sordum, gizli olduğu için ismini taglayamadım.
- +1 yıl
Gizli Üye(25-29)+1 yılDeğil kendin ödeyeceksin paranı kölen mi senin o ödesin
10 Yorumlazorunda tabi hatta sana kaldığınız otelide almak zorunda
10 Yorumla
+1 yılNe güzel kadın olmak ya bul bi enayi ye parasını sonra da ayrıl. Yedirmezsede erkek değilsin diye baskı uygula iyi alışmışsınız erkekleri söğüşlemeye
20 Yorumla
+1 yılSevgilin senin kredi kartın mı? Bu ne gurursuzluk ya
24 Yorumla
Soran+1 yılgurursuzlukla ne alakası var, alt tarafı bir tatile gidiyoruz birlikte. bir zahmet karşılasın
- +1 yıl
Gurursuz işte sanki kocası
- +1 yıl
Ağlıyor zırlıyorsunuz sonra beni kullandı diye. Kusura bakma da hayatındaki insandan maddi beklentin varsa kendini pazarlamak diyoruz biz buna kibarcası yok.
- +1 yıl
Aynen öyle paralı askerler resmen
+1 yılZorunda değil yani boyle dusunmeni cok da dogru bulmadim o senin sevgilin masraflarini karsilatabilecegin bir kredi karti ya da banka degil bir kadin olarak bu sekilde bakmamalisin 😉
00 Yorumla
+1 yılbunu söylemesi çok itici bence, karşılamalı diye düşünüyorum sen de zaten bunun altında kalmamalısın tatil sonrası bir hediye alırsın bunun oluru budur yani
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır değil. erkekleri bankamatik olarak görmekten vazgeçin artık. Sizin yüzünüzden bütün kadınları para avcısı sanıyorlar.
51 Yorumla- +1 yıl
Haklısın.
- Devamını Gör (75)
Devamını Gör(120)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer