Veya ilginç bir hatıra da olabilir. Genellikle uçakta hep bir olaylar yaşıyorum. Yaşadığım en ilginç olanı: önümde 2 kişi, bir tane amca ve bir tane teyze oturuyordu. Yaşları 55 civarı. Ama birbirlerini tanımıyorlardı. Ben de tabi konuşmalarını falan duydum. İkiside evli değillerdi, neyse bunlar 2.5 saat boyunca bütün öz geçmişini anlatmaz mı, arada komik olayları da anlatıyorlardı. Muhabbet gittikce daha çok "derine" gidiyordu. Bunlar resmen flört yolunda ilerlemişlerdi. Her neyse uçak inince, adam kadına bir kahve teklifte bulundu. Kabul etti mi etmedi mi bilmiyorum. Belki de şu an mutlu mesut yaşıyorlardır. Kısmetse THY.
Uzun yolculukta hiç kötü/komik bir olay yaşadınız mı?
Turistler gelip gelip bana bir sey diyorlar ben anlamıyorum mal mal yüzlerine bakıyorum meğerse bunlar ben yerlerine oturdum sanmış biletlerini istedim isaretle😂 onlara gösterdim yerlerini özür falan dilediler sonra erkek olanı instagram hesabını açmış onu gösterdi bana takip et demek istediğini düşündüm yine ama benim yoktu hesabım yani orda bitti bu aşk hikayesi çok da tatli bi çocuktu
Otobuse bincektim bu muavin vardi malim tekiydi sapiktida soforu bana babam diye yutturmustu. Neymis 2 otobus onlarinmis geliri de 10 bin edermis o zmn bana yasakti seyahat etmek pandemi yuzunden diyodu korkma yakalnirsan ben oducem parani her neyse polisler geliyor elimi tut falan doye beni korkutmaya calisiodu a kodumun sala susmadi hic sonra yolda soforle muavini o cocuk senin arkadasin mi diye sordular hayir bana sizin babaniz oldugunu soyledi dedim ikiside şok oldu güldüler sofor buhrana girdi:D kafasi gidik onun falan demislerdi uff neyse ucuz kurtuldm
Daha bayramda kuzenlerle küçük bir tura çıktık. Saat akşam 8 civarı Kırşehir'e girdik, karnımız aç doyuralım diye. Küçük şehir diye her yer daha güneş batmadan kapanmış 2 saat şehrin sokaklarında dolanıp bir çorbacı bulduk, orada da yediğimiz en kötü çorbayı yedik :D
Ilk Uçağa binişimdi yurt dışına gidiyordum okulla firma da cok iyi değildi biz de bi sey bilmiyoruz gece vakti koltuklar yatmıyor sandik dimdik ayarda uyuduk tam ucak inerken bi düğme bulduk koltuğu yatiran ama iş işten geçmişti 😂😂
İlk defa uçağa biniyorum daha orta okul yaşlarındayım hostesleri gördüm aşık olmuştum dmdmsms Birde soğutucu veriyorlar ya uçmadan önce uçağın hava akışı ayarlanıyor o an irkilmiştim