Bill Gates Bodrum'da tatil yapmış, yatıyla Bodrum'a gelen Gates arkadaşlarıyla birlikte bölgedeki ünlü bir otelin restoranına gidip oldukça keyifli bir akşam geçirmiş ve gecenin sonunda hesap tam 80 bin TL gelmiş. Tabii birim para olarak hesap edince daha düşük bir bütçeye geliyor onlar için ama siz olsanız böyle bir hesap öder miydiniz? 😎Bill Gates BodrumBill Gates yat
Bill Gates Bodrum tatilinde akşam yemeğine 80 bin TL verdi! Sen akşam yemeği için böyle bir hesap öder miydin?
Onlar için 10 bin birim para demek bu, eğer maddi durumum el veriyorsa 10 bin birime karşılık gelen bir hesap ödeyebilirdim. Kesinlikle israfa karşıyım, daha fazlasını ödemezdim. Tl olarak ise 85 bin birim hesabı istersem multimilyarder olayım, yine ödemezdim.
10.000 USD ödemiş ortalama Gözünüze çokkk gelmesin Gözünüzde abartmanız gereken TL döviz karşısındaki değeri Kaldı ki yurtdışında döviz olarak ödeme yapıyorsunuz ve beyin otomatik olarak döviz cinsini TL ye çeviriyor ve tüketim miktarına tutarına etki ediyor , yurtdışında bulunan bilir🤷🏻♀️ O yüzden abartılacak bir tutar değil
80bin nasıl olmuş uçak mı yemişler yoksa yemekler altın kaplamalı mıymış? Ben trilyoner olsam yemeğe o kadar harcamam. Sonuçta onun parası ama mesela, yangın çıktı ve Bodrumdaki yangına bağış yap deseler kaçarlar bence.
80 bin tl 9.500 dolar yapıyor, adamın milyoner olduğunu da hesaba katarsanız çokta bir şey vermemiş. Kendi ülkesinde orta sınıf yemeklere de en az bu kadar veriyordur zaten.
Hayatta ödemezdim.. Bir kere 80 Bin TL lik ne yiyecekte ödeyecek onu da anlamadım. Hesabın işletme tarafından o kadar büyük bir meblağ da hesap olarak önüne getirileceğine de inanmıyorum.. Bahşiş gibi önlerine atmıştır o parayı. Böylelikle bizim muhalefetin de ağzına gündem belirlemek için bir bahane oldu..
Türkiye de millet aç, eline yabancısı geldi 80 bin TL verdi hesap ödedi.. Bak görüyor musun ne haldeyiz falan filan...
Bill GATES i de hayatta masum bulmam.. Buraya da durduk yere geldiğini düşünmüyorum.. Bir algı oluşturmaya çalıştırdığı kesin.
Ben olsam o paraya 5 tane güzelinden etli butlu tosun alıp onları kestirip kavurma yaptırırdım sonra yanına pirinç ve bulgur pilavı birde ayran yaptırıp dağıttırırdım ohhhh misss :) hatta tüm Bodruma dağıttırırdım. İhtiyaç sahipleri o kavurma, pilav ve ayranla sağlam doyardı. Zengin zaten her türlü yolunu buluyor, fakir ve yokluk içinde yaşayanları görmek gerekir. Sonra ağzı olan ama dili olmayan hayvanları düşünmek zorundayız. Aşırı derecede zengin olanların kazandığı ve harcadığı her kuruş parada onlarında hakkı var bence.
Eski bir bilişimci olarak Bill Gates'in hayatını, yaşam tarzını, düşüncelerini, karakteristik özelliklerini son derece uzun yıllar çok yakından takip ettim. Hatta inanıb çocukluk arkadaşım Bill Gates'le beraber bir çok konferansta birlikte sahne aldı ve bir çok Microsoft projesinde birlikte yakından çalıştılar. Bu adam bi yemek için o kadar para harcayıp şekil yapacak biri değil. Tamamen asparagas haber. Baya evinde ve ofisinde bile kendi yemeğini ufak porsiyonlarla yiyen biri...
@lifeee5 Gayet mütevazi bir karakter. İnsan ilişkilerinde saygılı, kendini asla "Zengin" veya "Varlıklı" biri olarak tanımlamıyor. Aksine sahip olduğu her şeyin aslında yine dünyaya döneceğini, aslında dünya malı dünyada kalır mantığını benimsemiş biri. Bir çok vakıf sahibi bir yardımsever
Yani Gates tatil için belli bi bütçe ayırmış olabilir. Ünlüler 30-40 bin harcıyarken Gates'in bi farkı olmalı diyorsan normal. Ben olsam ne kadar zengin olursam olayım o kadar ödemezdim hadi diyelim akşam yemeği en fazlaaaa 15-20 bin olsunnn. Aradaki farkla insanlara ve hayvanlara yardım ederdim..
Hangi para biriminden olursa olsun trilyarder de olsam keyif için yemek için asla öyle bir para harcamam... evde kuru fasulye pilav yerken bile Afrikada açlıktan susuzluktan ölen çocuklar aklıma geliyo bazen yemek boğazıma takiliyo... ne 10 bini 80 bini... bunların yatacak yeri olmayacak inşAllah...
Bill Gates günde 10 milyon dolar kazanıyor, onun yanında ödediği ortalama 9000 dolara denk gelen hesap onun için hiç birşey değil, bende kazansam büyük ihtimalle o kadar da bahşiş verirdim. Bodrum Alaçatı vs gibi yazlık yerlerde bu hesaplar artık normalleşmeye başladı. Umarım bizde onun günde harcadığı parayı ayda çalışarak kazanırız ;)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
onun icin para bile degil o yüzden yadırgamıyorum
ama ben olsam çarçur etmez çocukları sevindirirdim o paraylaya da zor durumda olanlara yardım ederdim - tabi burdan konuşmak kolay o kadar yüksekte insanin algısı değişebilir ama yine de niyet iyi olursa insanin aklına gelir böyle seyler - adamdaki parayla kim bilir ne insanlar ne hayatlar kurtulabilir belki ac insan kalmaz ama iste...
Resmi verilere göre adam sadece Microsoft'dan 1 saniyede $5,000 kazanıyor. 80,000TL ise $10,000 ediyor. Yani adam 2 saniyelik parasıyla bu parayı ödüyor. Hatta şu an bu yorumu yazarken rahat bir $100,000 kazanmıştır.
Zenginin parası, züğürtün çenesini yorarmis.. Bizde gatesin yüzde biri servete sahip olan sonradan görme zenginler çok daha ihtişamlı luks yaşamlar sürüyorlar. Aptal fakirler de ülkemiz ne kadar zengin diye bundan gurur duyuyor.
Kesinlikle hayır. Bunun hiçbir anlamı yok sadece reklam. Olaya şu açıdan bakalım böyle bir adam bu kadar ucuza başka nasıl reklam verebilir ki. Aslında adam bu yemekte para harcamıyor servetine reklam ile servet katıyor. Bizde çenemizi yoruyoruz
Şimdi € bazında düşünürsek, 8.000€ luk ne yemiş olabilir bu adam, restoranı mı yemiş diye düşünmekteyim. Allah verdirmesin, milletin bir ömür geçindiğini bir akşam yemeğine.
Çok zengin olsam 80 bin TL değil, 180 bin TL bile veririm. Yemeklerden sadece 1 çatal alıp mıncıklayıp bırakırım. Yemek dönüşü evde kendime soslu makarna yapıp yerim. 😂
Sizde öyle zengin olsanız oraya vermesiniz bile boş ve gereksiz şeylere para ödersiniz.. adam hiç değilse yemeğe vermiş bence mis 🤞🏻Kim bilir günlük harcaması kaç
O adam için 80.000₺ nedir ki?, 9.500$ eder. Para mı onun için değil bence. Hem de arkadaşları ile birlikte yemiş normal bence. Burada tuhaflık şu o restoran dolarla mı çalışıyor 😃
Param yok ki o kadar odeyeyim kskckkskd onun gibi sonsuz param olsa benimde umrumda olmazdi zaten bitmiyor garsonlari da bahsise bogardim mutlu olurlardi hatta isten bile cikabilirlerdi kskfkskckdd
80 bin değil, 8 bin dolar. Ayrıca adamın milyarlarca serveti var, benim öyle bir servetim olsa bırak 80 bini getir oradan 1 milyonluk, ortasında sadece çilek olan tabağımı.
az vermiş cimri herif, arap prensi gelip iki yüz bin ödüyor bill cimri davranmış, benim olsa verirmiydim, tabiki verirdim. üstüne çalışanların heresine bi on kağıt bahşişş atardım. 80 bunlar icin pire bile değil 😁
Gates için herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Ancak merak ettim neye bu kadar para vermişler. Ben vermezdim ne kadar zengin olursam olayım o kadar harcama yapmam, yapmamaya çalışırım.
Ahmet kayanın bir şarkısı var yaprak döker bir yanımız , bir yanımız bahar bahçe diye. Bir yanda açlık yokluk içinde ölen insanlar diğer yanda para üzerinde raks eden insanlar…
Bu fakirlerin hangisi versin kimle kimi kıyaslıyorsun? Adamın saniyede kazandığı parayı biliyor musun? Bunlar 1 ayda iki kuruş alıyorlar üstelik aylık 15 k alanin zengin ilan edildiği bi ülkedeyiz