Tatil & Seyahat Tatil dönüşü ilk gün modunuz nasıl tatili şimdiden özlediniz mi? SuflesizAktör Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Tatil dönüşü ilk gün modunuz nasıl tatili şimdiden özlediniz mi? Beni bıraksalar ben bi 10 gün daha tatil yapabilirim. Tatil dönüşü ilk gün modunuz nasıl tatili şimdiden özlediniz mi? Cevapla Tatil Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
yorgunyalniz Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 32% +1 yıl Tatil sevmiyorum ama işle de aram iyi değil.Napcaz böyle. 0 0 Yorumla
Amphitryon Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Yok hayır memleketten geldim zaten özlemişim evimi bizde de para b*k olsa da Bodrum Türbükünde tatil yapsak arkadaşlarla bende özlerim. 0 1 Yorumla Amphitryon +1 yıl Düzeltme Türkbükü Yorumla
Doruk07as Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Rahat bir işte çalıştığım ve başımda kimse durmadığı için yatış modu. 0 0 Yorumla
PortgasDAscee Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl 10 gün ne ya yazları 3 ay tatil olsun 0 0 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Tatile gitmediğim için sorun olmadı 0 0 Yorumla
MuscleKing_T Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Fazla tatil iyi değil. Şimdi çalışma zamanı... 0 0 Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 725 cevap paylaştı. Yok yeter artık çalışma vakti 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 656 cevap paylaştı. Hayatında hiç tatile gitmedim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Tatil sevmiyorum ama işle de aram iyi değil.
Napcaz böyle.
Yok hayır memleketten geldim zaten özlemişim evimi bizde de para b*k olsa da Bodrum Türbükünde tatil yapsak arkadaşlarla bende özlerim.
Düzeltme Türkbükü
Rahat bir işte çalıştığım ve başımda kimse durmadığı için yatış modu.
10 gün ne ya yazları 3 ay tatil olsun
Tatile gitmediğim için sorun olmadı
Fazla tatil iyi değil. Şimdi çalışma zamanı...
Yok yeter artık çalışma vakti
Tatile henüz gidemedik ki özleyelim 😩
Hayatında hiç tatile gitmedim
ozledim
Çok özlüyorum