Yıllar önceydi, eski en yakın arkadaşım çalışmadığım bir dönem bir haftalık bir tatile beraber çıkmayı ve tüm masrafları kendisinin karşılayacağını söylemişti. Tabi ben o zaman bunu kabul etmemiştim. Çoğu insan "beleş" diye tabir olan her şeyi sever. Cebinden para çıkmasını istemez. Ama azınlık bir kesim bu durumdan rahatsızlık duyuyor. Peki, siz hangisi oluyorsunuz? Nerede beleş oraya yerleşçilerden misiniz? Yoksa, payıma düşeni öderim diyenlerden mi?
Masraflar benden diyen birinin tatil teklifini kabul eder misiniz yoksa payınıza düşen tutarı öder misiniz?
Çok çok yakın arkadaşımsa bunu kendime dert etmem ama karşılıksızda bırakmam zamanı gelince bende ona o ölçüde bir karşılık vermek isterim bu durum biraz insanın karakterini yansıtıyor kimi insanların karakterinde kimi nasıl koparsak kimi nasıl kandırsak peşindeler Allah öyle insanlarla karşılaştırmasın...
yakın arkadaşımsa neden beleşçilik olsun bu kötü bir düşünce şekli bence dostlar arasında lafı olmaz ki... kabul ederim sonra param olunca öderim en fazla
Eger tatile cikamicak durumdaysam ve yakin arkadasim israrla bole bisi teklif ediyosa evet yapabilirim. Ama mutlaka ilerleyen zamanda buna benzer bi program yaparim.