Yani olabildiğince istifade etmeye çalışırım tabi, ama bir kez bir açılışta içkiler beleş diye ne var ne yok karıştırmıştım sonra resmen küfelik olmuştum yine de ölçülü olmak gerek mide fesatı geçirmekte var sonunda
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Açık büfe hizmeti olan bir tatil, tur satın aldığınızda parasını verdim diye ne varsa silip süpürmeye çalışır mısınız?