Bir insanı ya tatilde ya da ödev yaparken tanırsın diye bir söz vardı. Gerçekten de katılıyorum bu söze. Erkek arkadaşım tatile gittiğimizde tüm gün deniz kenarında oturmak isterse, hiç sosyalleşmezse muhtemelen ilişki yürütemeyeceğimi anlarım. Çünkü ben sosyalleşmeyi seven özellikle tatilde gezip görmek eğlenmek isteyen biriyim. Bu yüzden bu tarz pasif davranışlar beni olumsuz etkiler. :/
Çok kez tatile gittik. Yurtdışı tatillerinde muhteşem birisi, sürekli şuraya da gidelim buraya da gidelim. Gel gelelim yurtiçinde yaptığımız deniz tatilleri bir eziyet, sürekli uyumak istiyor, sahilde, odada her yerde. Aşırı rahatsız oluyorum bu durumdan gebertesim geliyor
Sonuçta farklı bir şehir acıktım mı acıkmadım mı ilgilenmezse molada falan Bi ihtiyacın var mı diye sormazsa başka şehirde sürekli kadınlara bakıyorsa araba sürdü etti diye sinir yapıyosa huzursuz ediyorsa benim için biter :)
Şöyle bir okudum da yorumları , gerçekten kaç kişi karşı taraftan istediği şeyi kendi uyguluyor. Kaçımız gerçekçiyiz , kaçımız anlık karakter. Çok merak ediyorum.
Gündüz birilerine güzel görünsün diye gece en çirkin haline neden katlanayım ki. Makyaj yapmazsa böyle saçma sapan ürünler de kullanmak zorunda kalmaz zaten
Soruya cevap verecekseniz cevaplara eleştiri değil, en büyük cehalet her düşündüğünü doğru sanmaktır makyaj yapmayan ya da makyaj sevmeyen biri bakımsız ya da cahil değildir sığ düşüncelerinizden kurtulun.
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Tatile sevgilinizle çıksanız, onun hangi hareketi, davranışı size "Ben bu kişiyle bu ilişkiyi yürütemem" dedirtir?