Arkadaşlar uçak bileti aldırsam mı acaba yoksa bu sene dursa mı?
Bide Toronto Türkiye arası uçak bileti fiyatlarına bakabilir misiniz?
Gel
Gelme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ortalama 3 bin Türk lirası veya 350 Dolar tek kişilik geliş. Türkiye bildiğin gibi, çok özlediğin birisi varsa gel yoksa biz buradan kaçmaya çalışırken gelmene gerek yok :D
Torontodan geleceksınde ,
tr ailevi ilişkilerini bilemem ama
cok daha guzel destinasyonlar mevcut
naxos
paros
koh samui
amalfi
vs
o kadar ucacaksan değsin bari.
ha belese getıreyım konaklama yeme içme ağıt gelir simdi tr de akrabalar var dıyorsan bılemem bıraz onlarda takılır bodrum marmaris yaparsın yınede.
Gel kave ısmarlayacm sanaa
😂🤪
Ya da vazgeçtim gel beni kaçır gidelim buralardan
Gidek be amaann
Oleyyy 🥳🥳
.😹😹
Teşekürler 💩
Yanlış emoji 🤡 bu olcaktı
Hahaha rica ederim 😇😂🙈🙊
Gel bebeğim 😍
Teşekkür ederim bitanem
Rica ederim 😇
Cevap
37Cevap
Oldu olacak bileti biz alalım gadası. Gel tabi cebine koy 500 euro'yu keyfine bak.
Geçen hafta perşembe Modena Maranello’daydım ferrari misafiriydim ama döndüm ☺️☺️780-800€ civarı birşey sanırım
Ben olsam Gelmem
Gelmen için büyük bir sebebin yoksa uğraşma bence. O kadar özlem dolu olduğunu sanmıyorum, Türkiye bu aralar fazla mükemmel değil, sıkılabilirsin. :D
Gel hava değişikliği olur senin içinde. Biletler 1 Temmuz'da 7-8 bin TL.
Gel birlikte gidelim Türkiyeye bebeğim ben de gidecem temmuz ayında
Gelme yeterince kalabalık zaten buralar 😂😂
Şaka şaka gel tabi 🥰
Sen gel geç buraya ben giderim oraya senin yerine ayıp ediyosun
Finans olarak sizi etkilemez use gelin. Ülkemiz hamdolsun daha iyi ve gelişiyor.
Yurt dışında olanlar geliyor zaten dolarları euroları çar çur harcayıp geri gidiyorlar
Çok özlediysen gel fakat fazla durma yani sıkılırsın çekilmez burası
türkiyeye tatile bile gelinmez o kadar kötü bir ülke ki gelme amacın ne?
Ya sen kanadada miydin bebişim 😘gel tabi gel de tanisalim
Gel dostum gel hava değişikliği olur sanada güzel vakit geçirmiş olursun
Kanada idin di mi yanlış hatırlamıyorsam 🤣 gel seni misafir ederiz sjsjsj😄
Gelme ne yapçan Türkiye’de. Takıl işte yurt dışında ne güzel.
Havanı yesinler senin. New Yorka gel beraber gezer tozarız. 😒
Neden hava atayım😅
Tamam o zaman atla uçağa gel New Yorka. Kendi evimde misafir ederim seni
Kız orada ne işim var ülkemi özledim😂
Ben gidemiyorum şu an çalışıyorum. Ama geleceksen beklerim.
Yohh ülkeme giderim miss gibi
Gel. Gözümüz yollarda kaldı... ;)
Sen Türkiye'de değil miydin zaten
Değilim ablası😊
😂 😂 Ablasıymıs
Kominik dalga geçme😂
Hadi inşallah babama bir bilet diyim yine 🙈🙈😂😂
Sen yurtdışındamıydın yav
Hee yavv😂
Baban göndermez seni sjfh
🙈
Gelme nedecen la burda elimiz cebe inemiyo zaten vergiler kolunu sıvazlamış
Biz niye bakiyoruz senin uçak biletine git kendin bak
Senin kararın ama bence gel
Bana iPhone getireceksen gel 😃
Gel kankss sana ellerimlen mangal yapacağım.☺️
Sana çi çöpte ısmarlarım😏
Yer değiştirelim sen buraya gel ben oraya
Son karar senin ama yerinde olsam gelmezdim
Kanka gelirsen kesinlikle buluşalım 😂😂
Gelme burda hayat yok
Yine gözümüz yükseklerde vay arkadaş ya toronto ne
Gelme la napacan burda
gel gel aşımızı olduk sorun yok
Ben olsam gelmezdim fcjhjfc
Gel Kardeşim Türkiyeye Kararsız Kalma
Sen yurt dışında mı yaşıyordun😳
Corona bitmeden gelme.
Gel gel, burada panayır var.
gelme kal orda, ben geliyorum
Gel tabi 😉
arabayla gel
Pahalıdır yaw
Aşna fişne peşindeysen gelme : D
Ben gelecem para biriktirdim
Gelme bence
Gel gel
Ben olsam gelmem
Kal kaldigin yerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?