Türkiye turuna çıkmayı düşünüyorum sizce yapmalı mıyım?

bu sene sınavdan sorna Türkiye turuna çıkmayı düşünüyorum aslında akademik başarım iyi ancak ben üniversite okumak için biraz erken olduğunu düşünüyorum çünkü 4 yıl okuduktan sonra direkt mesleğe atilmak öngörüluyor ve bor daha böyle gezme fırsatım olacak bende bunun yerine üniversitesi tercihimi yapayım ancak ilk seneyi dondurup gezeyim diye düşünüyorum çünkü ilerde muhtelenem yapamam ilerde çok paran olur paşalar gibi gezersin demeyin 20 gün izinle hiç bir yere gidemem o yüzden bilmiyorum bence bu fikir daha mantıklı bir yıl gezdikten sonra (ki 4 ayda Türkiye'yi bitirip sonra ülke dışına da çıkarım belki balkanlara falan ) tekraradan üniversiteye dönüp üniversitesi hayatını yaşarım diye düşünüyorum malzemeler hazır neredeyse belli miktarda para ile minimum harcamayla halil kaptan gibi gezmek istiyorum sizce mantıklı bir karar mı yoksa hayalden ibaret mi?
Türkiye turuna çıkmayı düşünüyorum sizce yapmalı mıyım?
Cevapla