Seyahat iznim çıkmadı. Pegasus’la ne diye konuşabilirim?

Arkadaşlar, ben 5 mayısa yurtdışı bileti almıştım. Ama devletten seyahat iznini alamadım, maalesef. Şimdi benim bu Pegasus’a ek para ödemeden biletimi açığa alma ya da tarihini değiştirme hakkım var mı? Benim bir suçum yok diye yumruğumu masaya rahat rahat vurabilir miyim? 😄 e hakkaten benlik bir şey yok ki ama.
Seyahat iznim çıkmadı. Pegasus’la ne diye konuşabilirim?
Cevapla