Alman pasaportu için Türk vatandaşlığından çıkmak mantıklı bir hareket mi?

12 yıldır almanyadayım sonunda vatandaşlık alma hakkı kazandım ama biliyorsunuz ki Almanya çifte vatandaşlığı kaldırdı. Alman vatandaşı olmak için Türk vatandaşlığından çık * mantıklı mı? Burada işim gücüm var Türkiye’yi pek sevdiğim söylenemez kaçtım resmen Türkiye’den 12 yıldır da bir kere olsun gitmedim. Buraya entegre oldum dilini öğrendim hala da öğreniyorum pasaportu güçlü yaşam standartları kaliteli insana kadına değer veriliyor. Altı boş milliyetçilik yapacak olanlar başka soruya gitsinler
Güncellemeler
+1 yıl
Altı boş milliyetçilik yapmayın demiştim ama zaten kimse yapmamış akıllanmış biraz Türk milleti. Seçimlerde de bu kadar aklınızı kullanıp ülkenizi kurtarın hadi ben gidiyorum kağıtlarımı imzalamaya içim bi’ tuhaf oldu
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar. Kağıtlarımı imzaladım noterden tastik aldım Türk kimliğimi de koydum içine salı günü haber geliyor içim bi burkuldu ne yalan söyleyeyim adımı da öı değiştirsem napsam dnskcnsn
Güncellemeler
+1 yıl
Merhabalar Alman vatandaşı olarak geri döndüm. Türk vatandaşı değilim artık. Salı günü tüm işlemlerim tamamlandı. İsmimi de değiştirmeyi düşünüyorum Türkiye ile bir bağlantım kalmadı Alman bir adamla da nişanlıyım hayatım artık burada devam edecek. Biraz tuhaf hissediyorum açıkçası. Hatta baya tuhaf hissediyorum
Alman pasaportu için Türk vatandaşlığından çıkmak mantıklı bir hareket mi?
Cevapla