Bir çoğumuz işimiz ve bir takım nedenlerden dolayı şu birkaç günü en iyi şekilde değerlendirmek isteriz. Bunun için tüm hafta cuma günü akşamını bekleriz. Peki, hafta sonu tatilinde kendinizi ruhen ve bedenen dinlenmiş hisseder misiniz?
Hafta sonu tatillerinde kendinizi yeterince dinlenmiş hissediyor musunuz?
Haftasonu genellikle kendime vakit ayırırım ve keyif yaparım. Zaman zaman dinleniyormuş gibi hissetsem de, sabah uyandığımda psikolojik yorgunluk daha baskın halde geliyor.
Vücut dinleniyor ama psikolojik yorgunluk sanki daha büyük bir sorun..
Ben daima cuma günlerini sevdim. Mümkün olsa da cuma günleri hiç bitmese :)) Çocukluğumdan gelen bir alışkanlık belki de, okuldan mütevellit.
Haftasonu ise çalışanların tek dinlenme zamanı, iyi değerlendirmek, mümkünse tatil gibi geçirmek gerek evlerimizde. Allah tüm çalışanlara güç kuvvet versin.
Kendime bol bol vakit ayırıyorum bu hafta da öyle oldu, hafta başı yeniden iş hayatı başlıyor bakalım, bolca dinlendim dinlenmeye de devam ediyorum daha.
Hafta sonu tatilim yok. O yüzden olan 1 günlük minik tatilimi de en verimli şekilde geçirmeye çalışıyorum. Dinleniyorum ama aktivite yapamıyorum. 2 gün olsa hem dinlenip hem aktivitelerde de bulunabilirdim güzel olurdu ☹️
Meşgüliyetler (işler) insanı çok yormuyor... Huzurun, iç dinginliğin ve moralin seviyesinin yüksekliği önemli... Yoksa diğer türlü geç saatlere kadar yatmak dahi yorgunluğu almaz...
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tüm iştirak ve değerli görüşlerin için teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Hayırlı geceleriniz olsun.
Hafta içi 5 gün çalışma içeren kurumlar kesinlikle fakat bazı kurumlar Cumartesi yarım gün ya da tam gün çalışma yapıyorlar Ve bu durum hoş değil ne yazık ki🤷🏻♀️
Ruhen dinlenebilecek için evden uzaklaşıp değişik bir yerlere gitmem gerek galiba her zaman evde olduğum için haftasonu tatilinde bile kendimi dinlenmiş hissetmiyorum