
Hafta içi daha az koşuşturmam olduğuna dikkat ettim. Hafta sonu dinlenirim diyorum. Dinlenmek şöyle olsun 15 dakika doğru düzgün duraksamadım 🙄

Hafta içi daha az koşuşturmam olduğuna dikkat ettim. Hafta sonu dinlenirim diyorum. Dinlenmek şöyle olsun 15 dakika doğru düzgün duraksamadım 🙄
Evet oluyor aslında benim için fark etmiyor dinleniyorum hep
Haftasonu daha yoğun
Sen bol bol çalış hiç dinlenme
🙏✨🎈
Cevap
1Cevap
Şöyle diyim hemşerim 12.30 kalktım kahvaltı bulaşık mola verdim çay kahve içtim sonra çöpleri topla at bahçe süpürdüm kek yaptım şeftali li şu an çay içip oturuyorum
4.5 aydır dinlenme modundayim ama hiç tadı yok
Benim hiç fırsatım yok 7/24 çalışırım
Zor oluyor gerçekten
Evin büyük kızı dinlenmez 😄
Maşallah sana 😅
Zavallı ben😅
Hergün yoğun ve yorucu
Napacaz böyle
Full yatış ile geciyor 😎
Evet oluyor yeterince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?