2 saatlik kısa bir yolculukta adamin biriyle sohbet ettim falan baya koyulasti sohbet daha sonra numaramı verdim istedi falan yolculuk sonrası tekrar konyaya dönünce adam buluşmak istedi çokta yakisikli biriydi sonra ufak bir yaşanmışlık geçti aramızda sevgili olmak istediğini söyledi ama ben reddettim :) şu an sadece numarası var o kadar
otobüsle yolculuk etmeyeli çok uzun Zaman oldu böyle şeyler pek başıma gelmiyor ama kendi arabamla seyahat ederken çeşitli uygulamalar var ordan arabama binen birlikte seyahat ettiğim insanlar oldu ama şu an yolda görsem tanımam
Çanakkale'den dönerken yanımdaki teyze ile baya konuşmuştum. Ben ona yolculuk sebebimi anlatmıştım, o bana eşiyle komik tanışma hikayesini. En son anlatırken biraz hüzünlendim ağladım diye muavin bana sürekli kekler getiriyordu 😂