Tatil & Seyahat Hiç yabancı biriyle yolculuk geçirdiniz mi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Ben uçakta yabancı biriyle 2 buçuk saat boyunca yolculuk geçirdim baya berbattı ne rahat olabiliyorsun nede başka bi şey yaslanmak istesen yaslanamiyirsun siz geçirdiniz mi yabancı kimseyle yolculuk 🙂 Güncellemeler+1 yıl Çok süper soru💫💕 Hiç yabancı biriyle yolculuk geçirdiniz mi? Cevapla Uçak Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı. Hayır ama tanımadığım bir kadınla yolculuk yapmak isterdim ama konuşmak için 0 0 Yorumla
apolloreis Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 42% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 490 cevap paylaştı. Evet bir kere yapmıştım çok kaliteli bir yolculuk idi☺️ 1 0 Yorumla
mundodelafresa Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Uçak, tren, otobüs yolculuklarımda illaki yanımda birileri oturuyor, çok umrumda olmuyor uyuyorum. 0 0 Yorumla
Joker2022 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 64% +1 yıl Müşterilerim genelde yabancı uzun yola da gittik sorun yaşamadım 0 0 Yorumla
Kms55 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Gecirdim kucağına yattim saçımı okşadı tüm yol boyunca 😂 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Böyle bi yolcuyu nasıl denk geldin 😄😁 Yorumla Kms55 +1 yıl Şaka diyorum ya 😅 Yorumla Soran +1 yıl Ay ciddiye alan ben 😂 Yorumla
sprx77 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl hayatinda ilk kez mi yolculuk ettin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hayır tabi ama o gün ilkti bi kac yıl önce 😊 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Çoooook ama artık kendi rahatımı düşünüyorum en son fasa giderken kadının omzunda uyumuşum 😂😂😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bumu çok süper soru? 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet ben seçmedim KS seçti Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayır ama tanımadığım bir kadınla yolculuk yapmak isterdim ama konuşmak için
Evet bir kere yapmıştım çok kaliteli bir yolculuk idi☺️
Uçak, tren, otobüs yolculuklarımda illaki yanımda birileri oturuyor, çok umrumda olmuyor uyuyorum.
Müşterilerim genelde yabancı uzun yola da gittik sorun yaşamadım
Yanındakinden banane, her zaman tanıdık biri bulunmaz zaten
Gecirdim kucağına yattim saçımı okşadı tüm yol boyunca 😂
Böyle bi yolcuyu nasıl denk geldin 😄😁
Şaka diyorum ya 😅
Ay ciddiye alan ben 😂
hayatinda ilk kez mi yolculuk ettin
Hayır tabi ama o gün ilkti bi kac yıl önce 😊
Çoooook ama artık kendi rahatımı düşünüyorum en son fasa giderken kadının omzunda uyumuşum 😂😂😂
Hayır geçirmedim
sohbet ederim
Bumu çok süper soru?
Evet ben seçmedim KS seçti