
Çocuklu bir çift balayına giderken yalnız mı olmalı yoksa çocuklarıda mı almalı?
Sadece çift gitmeli
Çocuk (lar) da dahil edilmeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Merhaba,
Çocukları kesinlikle almamalıyız. Yaşayacağımız romantizm ve tutkulu anların yarıda kalmaması ve kendimi tamamen zihnimi eşime verebilmem için yalnız olmalıyız.
Güzel bir anda! Anne diye ağlayarak gelen bir çocuk gerçekten bende stress yaratabilir.
#Just
Daha öne çocuk sahibi olan kişiler ikinci evliliğini yapmış balayına gideceklerse yalnız olmalılar. Ama evli ve çocuklu çiftlerin ikinci balayı adı altında tatile gitmeleri pek mümkün olmayabilir. Çünkü ebeveyn olduktan sonra onlarla da onlarsız da rahat edilemiyor. Yanında olsalar tatilmi yaptın üzerinden tır mı geçti anlamıyorsun. Çocuklar olmadan gidince ne yaptılar, nasıllar düşüncesi peşinizi bırakmıyor.
Şöyle de bir durum var çocuklar büyümüş artık bütün ihtiyaçlarını karşılayabilecek duruma gelmişlerdir. İşte o zaman zaten harika bir tatili haketmişsiniz demektir :)
Balayı normalde çocuksuz olur çiftlerin başbaşa olması daha iyi lakin çocuğu olanlar eğer emanet edecekleri bir yer yoksa mecbur onlarla gidecekler yapacak bir şey yok 😊🤙
En mantıklısı çocukların olmaması en azından balayında. İki kişinin birbirine vakit ayıracak romantik bir dönem balayı.
Cevap
31Cevap
ben cocuklarım olmadan bakkala gitmeyi bile sevmiyorum cocuklarım varsa hayat güzel leşir
Bence almamalı. O vakti kendilerine ayırsinlar. Çocukları güvenecekleri birilerine bırakabilirler.
Adı üstünde balayı. Bence balayında sadece kadın ve erkek olmalı.Çocuklar aile büyüklerine emanet edilmeli ve çiftler balayının tadını sonuna kadar çıkarmalı
Çocuklar bı bakıcı veya büyükanne /babalara bırakılabilir yaa sonuçta romantik bir an olacak çocuklu ortamda ne kadar olunabilir ki dimi 👍🏻
Cocuklar dahil edilmemeli.. Balayi cift arasinda olur, bir daha ki Yaz tatilinde cocuklarla cikilabilinir
Ben olsam çocuğumu geride bırakınca tatilin keyfini çıkaramazdım çünkü aklım çocuğumda kalırdı. Gerçi çocuğum yok ama öyle düşünüyorum 😀
Bana göre çocukların dahil edilmesi gerekir yeni beraberliklerde çocukların uyum sağlaması açısından önemli bir etken
Çocukları bırakacak, gözlerinin arkada kalmayacağı birine emanet edebiliyorlarsa, yalnız gitsinler.. Hareketler kısıtlanmasın. Bal'a ortak çıkması hoş olmaz..
Biz anneme bırakıp gitmiştik. Sadece bir kere ama sonra ailece gittik..
Çocuk ile birlikte gidilmeli sosyal yeni yaşantısı olması lazım o zaman hiç gitmesin o ebeveyn
oralarda çocuk yaparlar zaten cocuk olmamalı tabiki :D
Eğer adiy balayı ise görülmemeli.
Ama işin özü tatil ise o zaman başka.
Tamamen yalnız olmalı. Zaten amaç çocuklardan kaçıp eskisi gibi başbaşa olmak değil mi? 😁
Mümkünse eğer çocuksuz gitseler daha iyi vakit geçirirler.
Yani balayı başbaşa geçirilecrk bir şey çocuk olmamalı.
Çocuk sorumluluk ister. Yapmışsan çocuk götürmelisin
Bir kızım var...
Yaşayacak kadar sevmek ne demek onda öğrendim, ama herşeyin yeri ayrı..
Evli ve çocuğunun olması,
Çiftlerin kendine zaman ayırması gerektiğini değiştirmiyor...
Kesinlikle yalnız gidilmeli. Sonraki gezilere çocuklar da dahil edilebilir, ama balayı tadında bir tatilde yalnız olunmalı 🌺
Ne işi var çocukların duyar muyar eğlencez biz🤭🤭
Çocuk olunca balayı olmuyor zaten.
Alınmalı ben anne olsam geri de bırakamam asla
Tek olmalı bence, çocuklar ile tadı çıkmaz.
Çocuk be alaka balayıda adı üzerinde balayı
Balayına ailesi ile birlikte gitmeli
Çocuklar olursa balayı değil, tatil olur.
Hep beraber daha iyi olur,, ama ayrı odalar olmalı
Çocukluysam eğer tabiki
Cocuklar cok kucuk ise beraber gitmeliler.
Balayı öiftler için özel olmalı
İmkanlar varsa çift gitmeli
Çocuklarıda götürsünler
İmkanları varsa yalnız gitmeleri daha iyi.
Çocuğun yaşına göre değişir
Çocuklar büyük ise olsa da olmasa da olur
çocukların yaşına göre değişir bu olay
Duymak istediği cevapları beğeniyor soruyu soran. Enteresan bi kafa..
Balayı ise yalnız olmalı
Çocuk (lar) da dahil edilmeli
benim cocugum olsaydi egr asla kimseye birakmazdim
Çocuklar nerede kalacak
Yalnız olmalı... Mükemmel romantizm yaşanmalı...
Adi üstünde balayi ne isi car cocuklarin
Çocuklar tatili mahefeden detaylar
Çocukların olmadan ne önemi var
Yaşları uygunsa çocuklarımın getiririm 😊
Çiftler gitmeli
Yalnız olmalılar
Sadece çift
Yalnız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?