65 yaş üstü seyahat izni için gelen mesaj yeterli mi?

65 yas ustu nenemiz icin izin aldik. 199 dan yanliz sadece mesaj geldi ve gelen mesajda sadece nenemizin ismi yaziyor diger 2 refakatcinin adi yazmiyor. 199 bu mesajla gidebilirsiniz diyor ama biz tedirginiz. bizim adimizin gecmedigi bir mesajla nasil gidecez. hadi gittik. neneyi birakip ertesi gun geri donucez geri donerken elimizde bir belge vs yok sadece nenenin adi yazan bir mesajla bu is nasil olacak. daha önce bu islemi gerceklestirmis bir arkadas yardimci olabilir mi özel aracla gidecez arac plakasi dahil aldilar.
65 yaş üstü seyahat izni için gelen mesaj yeterli mi?
Cevapla