1 ay gidecek diyor büyük ihtimal gittiği yer de de özgürce dolaşamayacak sadece şehir değiştirmiş olacak. en az 1 ay konusu saçma olmuş 15 günden başlatılabilirdi.
Doğru bir yaklaşım. Bir çok kişi hazırlıksız başka şehirlerde ve misafirliklerde yakalandı çünkü. Tanıdığım çok kişinin annesi babası çocuklarında filan kaldığı oldu. Bir seferliğine evlerine dönmeleri iyi oldu.
Hastalığı dedeler değil gençler yayıyor. Onlar çok fazla etkilendiği için evdelerdi. Bence bunu düşüren insan sistemin nasıl yürüyeceğini de düşünmüştür :)