Yer: Erzincan
Yazı ayrı kışı ayrı güzel ama ben yazın gitmeyi öneririm kampçılar çadırlar kıpırdanmaya başladı mı

https://www.google.com/maps/place/Girlevik+%C5%9Eelalesi/@39.6037021,40.0210631,8.25z/data=!4m5!3m4!1s0x40704141ae938ee9:0xa33018f8aef83555!8m2!3d39.5863929!4d39.7313099?hl=tr
Yazı ayrı kışı ayrı güzel ama ben yazın gitmeyi öneririm kampçılar çadırlar kıpırdanmaya başladı mı


nerde diye sormayın aha size konum
https://www.google.com/maps/place/Girlevik+%C5%9Eelalesi/@39.6037021,40.0210631,8.25z/data=!4m5!3m4!1s0x40704141ae938ee9:0xa33018f8aef83555!8m2!3d39.5863929!4d39.7313099?hl=tr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Her mevsim ayrı bir güzel ancak ilkbaharda akarken insanın içine ayrı bir coşku vermiyor mu sizce de?
kesinlikle
Galiba kara çok uzak olduğum için kış diyorum. Malum burda 12 senede bir yağıyor (:
Canım memleketim. Yazin daha guzel tabiki gidenler Tereyaginda kizarmis tavugunu yemeden donmesin
Askerken gidip görmüştüm tavsiye ederim gidin görün
ahaha senide çıldırtmışlar nerde diye sorman ha ahaha
Bence kış mevsiminde.
Yaz mevsiminde daha güzel olur.
Her mevsimin ayrı bir tadı var
Her mevsim ayri güzel
muhtesemmis... ulasim zor mu?
Benim favori tercihi de yazdir👍👍
Gitmediğim için bilemicem yakışıklı.
Mayısta orda olmak harika olur.
Çok güzel görünüyor
Çok güzel
Vaay..
Harbiden çok iyi.
İlkbahar
İlk bahar olabilir
Şimdi eyi olur