Herkese merhabalar arkadaşlar artık yaz mevsimi gelmek üzere sizin tercihiniz hangisinden yana olur karpuz mu kavun mu
Karpuz
Kavun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkese merhabalar arkadaşlar artık yaz mevsimi gelmek üzere sizin tercihiniz hangisinden yana olur karpuz mu kavun mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Ben ikisini de tercih etmiyorum genelde ananas veya çilek yerim. ama bu ikisi arasından ise kavun daha güzel gibi görünüyor
Hmm ben de çilek severim
Kavun da severim ama karpuzdan vazgeçmemm. Karpuz daha çok serinletiyor üstelik, daha ferah hissettiriyor.
Aynen öyle birde kilo vermeyi sağlıyor
Çok acımasızca bir soru olmuş. Kendimi Sadakatsiz'in volki tolkisi gibi hissediyorum. İkisini de seviyorum, ikisine de istiyorum.😂😂😊
Zor soru kabul ediyorum o da 2sini öyle idare etmişti 😁
Sen ne olsun istiyorsun? Bizde volki tolki gibi sadakatsiz mi olalım😂😂😂
Ikisinide sever tercih ederim ama kavun bir tık daha çok severim
Ben de karpuzu daha çok seviyorum
Doğrudur aşı yaptıkları için tadı olmuyo pek karpuzların artık o yüzden kavunu daha çok seviyorum
Haklısınız
Kavunlu dondurma, kavunlu vodka, kavunlu rakı masası oho daha neler neler
Dostum içme şunları yaa😕
Kötü onlar kötü, kötü😉😊😂😂
@onlyteenage tamam bu gece bırakıyorum (masada)
@onlyteenage haklısın bütün kötülüklerin anası
yaşasın kötülük :D
Yaşasınnn😊 Kötülük sözünü ben de kullanırım ama burada olmaz. Sen yanlış anlar içmeye devam edersin sonra falan😂😂😂😊
Harika ya
@onlyteenage kimin umurunda :D
Benim umrum da ama içmesen ne olur uyuz😕😊
İkisini de tercih ederim. Ağırlıklı olarak karpuz diyebilirim.
Hmm peki
Yani karpuz candır
karpuzun yapıldığı bir içiçek vardı ya yazları çok severim onu ama unuttum.
Karpuz frozen mı?
Karpuzlu icetea var aklıma o geldi
Karpuz daha çok seviyorum yanında tulum peyniriyle güzel oluyor
Yaa süper oluyor
Karpuz daha iyi. Kavunun tadı antibiyotiğe benziyor.
Ben de karpuz seviyorum
1. Kavun
2. Karpuz.
Kavunu karpuz dan daha çok severim.
Kavun da güzel ama iç bayıyor
Kavunu yanına buz koycaksın buzlu buzlu baymıcak. Neyi yersen ye fazlası bayar zaten. Karpuz çok daha çabuk şişiriyor. Hoş onu da çok severim.
Karpuzun zayıflatma özelliği de var
tabikide karpuz başka tecihe bile gerek yok kavun artık çok seveemiyroumm.
Benim için de öyle kavun iç bayıyor sanki
oy vermek için çok düşünmedim tık karpuz dedim o kadar çok seviyorum.
Aynen öyle karpuz candır
Karpuz tercih ederim.
Evet ben de
Karısık yapıyorum ben shake tarzında cok güzel oluyor. Karpuzun suyuyla kavunun koyuluğu birleşince mmmmmmm
Hmm güzel lezzetli
Hem de cok lezzetli oluyor hatta içine biraz çilek de karıstırıyorum tadından geçilmiyor.
Ooo baya iyiymiş
Ben seviyorum enerjik olan herşeyi kendimde sürekli hareketli oldugumdan heyecan arıyorum kendime
Hmm anladım çok iyi yapıyorsunuz
karpuzzz ya varya yok bulamadım geçen ama olsada çok pahalıdır kendim ekicem en sonunda o olucak.
Ben aldım dilim karpuz bu mevsimde baya lezzetliydi
mezelerimin vazgeçilmezi ve cidden beyaz peynirle harika gidiyor. 3 beyaz diye boşuna demiyorlar.
Çok yakışıyor afiyet olsun
valla plajda evde yaylada neresi olursa olsun her yerde yerim çok güzel bir tadı var.
Karpuz candır valla serinletiyor
Karpuz daha iyi gidiyor özellikle buzdolabına koyacan offf müthiş
Öyle valla
tabi ki de karpuz onu alıcaksın böyle soğuk soğuk yiceksin ki o tadı daha fazla çıkacak.
Öyle güzel tarif ettin ki 😊
babamla beraber büyütürü genelde karpuz çok fos kalıyor ama kavun nedense daha kolay oluyor.
Kavunu kesmesi kolay oluyor
sululuğu tadı o güze lkokusu neresini anlatım ki çok güzel yaa.
Anlatılmaz yenir
aşısız bulursam kavun ama aşılı ise ve anlarsam kafasına atarım onun o adamın.
Artık aşısız yok sanırım
karpuzun verdiği ferahlık kavunda yok kavunda son senelerde aşı denilen illet mahvediyor.
Yalan
Aynen karpuz baya iyi geliyor
sulu sulu olucak gelmedimi daha İzmir'e ya adandaa çıkmış gördüm arkadaşım da.
Geldi dilim karpuz yedim güzeldi
karpuz hemde deli gibi 2 güne 1 bitiriyorum ben özellikle büyük olanlardan.
Aşırı bir lezzeti var
Karpuz ya ama kavun da çok severiimmm
Ben karpuz severim
Karpuz zaten ilk tercihiiim
Ne güzel
Karpuz severim 🤣
Ben de çok seviyorum
Kavun harareti karpuz kadar kesmiyor😃
Kavun o kadar lezzetli değil
Evet haklısın 😊
Sağ ol
Hiç fark etmez mideye insin yeter 😁
Haha o da güzel 😁
Karpuz ama kavunda çok yeriz
Lezzetli meyveler
Kesinlikle. İkiside farklı ama çok lezzetli
Aynen öyle
Yaz meyveleri her zaman başka oluyor
Evet ferahlatıyor
Kesinlikle öyle
😊
😊😊
Kavun ama şuanlık karpuz takılıyorum
Ben de az önce yedim karpuz özlemişim
Pek sevmem ikisinide.
Hadi ya aslında karpuz çok lezzetlidir
Kavun daha fazla severim
Hmm peki
Kavun daha çok seviyorum ben
Ben de karpuz seviyorum
Karpuz daha çok alıyorum
Daha lezzetli
Karpuz benim favorim 😎
Benim de favorim
Karpuzun yerini hiçbir şey dolduramaz
Çok haklısınız
Sen ne seversin
Karpuz tercihim
hoş geldin
Hoş buldum
İkisini severim ama bi tık kavun 😋😋
Tercih meselesi 😊
Kavun daha iyi
Ben de karpuzcuyum
Kavun seviyorum
Peki 😊
Kavun daha güzel hoş bir kokusu var
Güzel evet ama sanki iç bayıyor gibi
Karpuz daha iyi asit oranı az
Doğrudur
İkisi artı ekmek ve adıyaman peyniri
Acaip lezzetli
Adıyaman mi dedi biri
Karpuz peynir ne giderdi😍
Çok az kaldı 😊
Karpuz kivi ve ananas.
Saydıklarınız içinde sadece karpuz güzel geldi 😊
İkiside ayrı güzel ama kavunu tercih ederim.
Kavunun iç bayıcı bir özelliği var sanki
Çok tatlı olduğu için olabilir ama yanında peynir gibi bir şeyle yediğin zaman içini baymıyor.
Hmm evet 😊
İkiside iyidr ama kavun daha hojdur
Sanki insanın içini bayıyor gibi
Karpuzun çekirdeği fazla kavunun daha az soguk sevdigim icin soguk daha guzel geliyor kavun
Karpuz da buz gibi olunca çok lezzetli
İkisini de severim sadece biri daha baskin senin sorun cocuga sorulan anneni mi babanimi daha cok seversin gibi dbdbsbsb
Aynen öyle 😁
Artik yaza az kaldi peynir karpuz yapariz dbdbdb
Evet az kaldı
Bol bol yersin artik karpuz ama hatrima kavun da ye ddbbsj
Hangisi olursa 😁
kavundan nefret ediyorum😥 karpuz.
Ben de karpuz diyorum
Karpuz çok iyi ya
Özledik
Az kaldı
Aynen
Karpuz
Bencede
kaavyn
Olsun 😊
Karışık
Hmm 2si de lezzetli ama kavun iç bayıyor
Karpuz severim
Ben de
Ne güzel ortak bir yanımız çıktı 😊
Aynen 😊
Takipten çıkmışsın
Hiç takip etmiyordum ki
Mesaj atmak için takip etmiştin 😊 çıkmışsın sorun değil
Hayır ben sizi hiç takip etmedim
Peki öyle olsun. Dedim ya sorun değil
Peki
İyi geceler
Teşekkür ederim size de iyi geceler
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ne demek efendim 😊
😊
😊
Kavun
Güzel ama iç bayıyor
Karpuz
Aynen valla
Karpuz
Kesinlikle evet
Karpuz
Bendensin sende
Karpuzz
Aynenn
Kavunnnnnn👍🏻
Hmm peki
Karpuz
Bendensin