1912'de bir buzdağına çarparak batan Titanik'in bir kopyası, batan geminin seyrettiği rotada bir yolculuk gerçekleştirecek. Titanik 2, orijinalindeki kadar yolcu ve mürettebatla sefere çıkacak. 


Müthiş olurdu .. bu gemiyi tanrı bile batıramaz diyeni duyarsam dalarım ama :) birde o sosyetik kasıntı sınıfını çekemem güzel insanlarla gitmek isterim
Çizimim de iyi hani yanlış olmasın neden istemeyim ki 😂
Yok ben cesaret edemem Allah korusun yine ayni son yasanirsa titanik 2 filmine konu olmak istemem..
2022 ye kadar yaşasam da batacak mı onu görsem 😦🙄
Cevap
23Cevap
Bu gemiyi Tanrı bile batıramaz dediler mi demediler mi bizim millete göre ondan batmışta :D
Demedilerse alalım bilet :D
Bence besmele çekmeden gemiye bindikleri için batmıştır
@Hukukcu_Adayi ahahaha o da olabilir :D :D
Yok istemezdim ya tarih olacağım ya da tarihi yaşamayacagim gibi😂
Tarih tekerrürden ibarettir dedikleri bu olsa gerek.
Eğer o da batarsa gelecek yüz yılın efsanesi olmuş olur.
Çok isterdim tabi ki apaynısı olur mu bilemem ama o atmosferi yaşamak isterdim😊
Bu gemiyi hic bir güç batıramaz desinler
1 Türk bilet alsın sonra binmesin. d
isterdim. kac kere izledim filmini yasamak baska olurdu
İsterdim ama bize uzak İzmire gelirse güzel olur :D :D
Gerçekten aynı ihtişamda ve görünümde olacaksa filmdeki gibi olmak isterdim
İstemem, daha torun sevecem fjajd
O kadar haklısın ki :D
İkinci şans veremem hiç. O yüzden hayır.
Ben ya ben daha erken olsa süper olurmuş
Çok isterim, filmdeki gibi yaşamak isterdim
Yok ben daha çocuk yapacam olmaz
yüzde yüz yine batıcak ben olsam binmem
Ayni buzdagi yoksa ben gelmiyim 😂
o da buz dağına çarpsın bir de göreliim :D
Jack varsa olmak isterdim 😀
Yerlisi varmış :D
Kaptan Güzergah nereye?
Buz dağına :D
hayır istemem..
Yok artık! Kesinlikle bilet almalıyım!!!
İyi yolculuklar :D
Teşekkürler ☺️
Kaptan köşkünde gitmek isterdim ne olur ne olmaz😊
isterim hiç değilse ölür giderim
Keske oyle bir sansim olsa
O gemide bana yer yok
İsterim , gayet güzel olacaktır
isterdim hatta keşke yine batsa da ölsem derdim
He isterdim, manyağım ben
Hayır
Evettttt keşke
Olmak isterdim
Gitmem
istemem
Oda batmasın
Hayır
Gerek yok
Kim ister ki
Evet isterdim
İsterdim
Ya oda batarsaaa?😰
On numara filmdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar