Doğu Afrika'nın Kuzey Adası olarak bilinen adasında yer alıyor!

Sadece deniz yolu ile ulaşım var, onun haricinde bir ulaşım yok.

Geceliği yaklaşık 6300 Dolara falan tekabül ediyor!

Neler yok ki? Özel kare havuzlardan tutun, berrak bir suya kadar her şey var!

Sabah kahvaltısı, atıştırmalık saati, öğle yemeği, atıştırmalık saati, akşam yemeği ve gece büfesi hizmetleri var! Hepsi de açık büfe!

Tek sıkıntısı sivrisinekler. O kadar para veriyorsunuz ama ufacık hayvan tatilinizi mahvediyor. :D Ne kadar ilaç atarlarsa atsınlar, sineklerle baş edemiyorlar.

Sinekler sadece gece ışığa geliyor, elbette bir sinek için burası da bırakılmaz. 25 bin lira olduğuna bakmayın, müthiş bir ziyaretçi akını var!

Spor salonları, masaj salonları ne ararsanız var. Burada ekstra bir ücret ödeme yok. "25 bin ödedikten sonra daha ekstra ne kaldı?" dediğinizi duyuyorum.

Her şey tropikal, doğal ve organik. Otel bile bambunun eşsiz inşasıyla sizi büyülüyor!

Çok paranız olsaydı gider miydiniz? Ben gitmezdim sanırım.
Sevgilerimle...
_Delikanli_
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar