Beyaz tenli insanlar yazın gelmesini hiç istemez çünkü güneşe çıktıkları zaman anında kızarmaya başlarlar. Çok can sıkıcı durum olsa da elden bir şey gelmez..
Her gün severek yaptığınız duş sizin için ızdırap haline gelmiştir!

Yanık kokusunu ciğerlerinizde hissedersiniz..
O giysileri giymek için kaç can verdiniz?

Pantolon değil de sanki kaktüs giyiyor gibi hissedersiniz kendinizi.
Yanıklarınıza dokunamazsınız bile! Çünkü vücudunuzdan alev topları çıkar!

Güneşe ne gerek var kuzum? Bana dokunup ısınabilirsin...
Vücudunuz alev topuna döndüğünde yanınızda sadece vantilatör ya da klima istersiniz!

Elinizden gelse dışarı bile vantilatör ile çıkarsınız!
Herkes bavul bavul kıyafet götürürken sizin tatile giderken götürdüğünüz şey bolca güneş kremidir!

Sür canım sür biraz da şu tarafıma sür.. Hatta dudaklarımı da sür!
O yanıkların soyulması nedir bilir misiniz siz?

Yüzün pul, pul görünür ama soyması da bir o kadar zevkli olur. 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar