Yola Devam Ediyoruz

Merhaba;
Serinin ikinci bölümüyle devam ediyoruz bu yazdan kalma fotoğrafları ara ara atacağım demiştim 1. bölümü 2 ay dan biraz daha fazla zaman önce paylaşmıştım Ankaradan yola çıkmıştık Eskişehir-Bilecik-Söğüt çevresini dolaşmıştık o çalışmayı aşağıdaki linkten görebilirsiniz
Şimdi de Anadolunun kadim şehri Kültür, Medeniyet, doğa, turizm, tarım ve sanayi şehri Bursadayız.
Bursa fotoğraf çekmek için mükemmel bir yer iyiki artık pozlu makineler yok öyle olsa çok üzülürdüm.
Bursa'da İlk Durak Cumalıkızık Köyü

Modernize edilmiş bir Osmanlı Köyü...Özellikle meyveler çok taze ve lezzetliydi beklediğimden daha ucuz olduğunu itiraf etmeliyim...Cumalıkızık köyü görülmezse eksik kalınır yerlerden birisi.
Bursa Şehir Merkezi

Hemen mavi dükkanı koyalım şuraya ama bu defa mavi dükkana girmedim:))) Pandemi falan hak getire kuyruk almış başını gidiyor içerde son çatalı alanı apar topar dışarı atıyorlar rahat rahat yemek yiyemedikten sonra ne yapcam mavi dükkanı dedim girmedim.
Özellikle Bursa'nın manevi havasını almaya gitmişiz zaten Ama hanlar bölgesinde bol bol gezdik.


Hanların içi dışı bir güzel bir güzel gezmelere doyamazsınız...Yemeklerle ilgili merak ediyorsunuz ama onları en sonra bıraktım...
Irgandı Köprüsü

Ulu Camii

Bursa Yeşil Cami

Yeşil cami ile alakalı şu notu düşmem lazım en güzel sesli müezzin ödüllü müezzin Recep UYAR ı dinlemek için özellikle yatsı ezanı vakti geldim oturdum bekledim.
Muradı Hüdavendigar Türbesi ve Camii

Tam bir mimari şaheser içerde bir tane lamba yanmıyor ama inanılmaz aydınlık, ayağını yerdeki halıya sürtünce içerde uğultu gibi ses duyulması akustikteki şahanelik ve dışarda 35 derece olan havanın içerde hiç bir tertibat olmadan 20 dereceye düşmesi.
Tarihi Ulu Çınar

Tarih burada dimdik ayakta duruyor. Osmanlıya Konu olan tarihi çınar 610 yıldır ayakta
Gezmeye Devam Önce Mudanya


Aslında Mudanya ya ugramazdım ama amcam var orda gecerken bir elini öpmek istedim birde denizi güzel Mudanya'nın bi ayaklarımız sokalım serinleyelim biraz soluklanalım istedim.
Gölyazı- Uluabat Gölü-Ağlayan Çınar

Gölyazı'nın havadan görüntüsü bu eskiden bir kasaba iken şimdi bir mahalle statüsünde müstesna bir yer hani şurda bir evim olsa buradan ayrılmam tadında bir yer.


Avrupa Leylek Köyü- Eskikaraağaç- Uluabat Gölü (diğer yakası)

Gölyazı gibi Uluabat gölüne kıyı ama tam tersi istikamette bir köy. Eskikaraağaç. 2011'de Avrupa Tabiat Mirası Vakfı tarafından Avrupa Leylek Köyü seçilen köy, Bursa merkeze 45 km uzaklıkta.

Hadi bakalım Adem amca bizi gezdirecek...Tekesi var gayet güzel efil efil yel eserken gölün bir ucundan diğer ucuna ...
Yemekler

Bol bol meyve yedik. Özellikle bu sene yediğim kadar incir ve kızılcığıda hiç yememiştim. İncir, kızılcık, frambuaz konusunda tavan yaptık. Ama incir çok ucuz du Bursada 5 liraya şu canım inciri görürsen hepsini alırsın tabi.

Ama bursa da İskender mutlaka tabi, onun yanında kestane yaz kış fark etmiyor dondurmalı kestane şekeri ve Karacabeyden geçerken mutlaka Karacabey soğanı almak gerek. Tabi ki en önemli ve özeli İnegöl Köfte olmaz sa olmaz İskender olmadan olur ama İnegöl köfte olmadan olmaz.
Gezmeye devam edeceğiz daha sonra serinin 3. bölümü ile şimdilik bu kadar Tabi bunlar sadece bir küçük tadımlık gibi siz asıl oralra gidince göreceksiniz ne kadar güzel yerler olduğunu... Sağlıcakla.... Selametle
İnstagram görüntülerimin olduğu hesabı takip edenlere ayrıca teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Trilyeye de gittin mi? :) Ah şu Cumalıkızık'da, o cin aralığında ne anılarım var... Vay beee, aşırı geçmişe götürdü beni bu resimler. Teşekkürler, eline sağlık Mehmet...
önceden bursayı severdim geçensene gittim kaç yıl aradan sonra ne çirkin bi yer olmuş dedim yeşili gitmiş yobaz insanlarıda cabası yol bilmezler yordam bilmezler sırf köfte için gidilmez oralara her yer suriyeli dolu...
Ne guzel yerler. Ben google play store den program indirdim. Degisik yerlere tatile gidenler fotolar eklemis. Oradan bakiyorum.
canım memleketim Bursamın tarihi en popüler yerlerini gezilecek yerlerini görmek beni mutlu etti bilmeyenler için iyi bi pusula olmuş elinize sağlık
Güzel bir anı biriktirmişsiniz😊Bende üniversiteyi orda okumak istemiştim çok ama nasip olmadı😣🤷🏻♀️
Çok güzel bursaya gittim gölyazıya gitmedim şimdi görünce tekrar gidesim geldi gezin bakalım hayat size güzel🤗
Güzel bir gezi ve harika tanıtımlar. Ellerinize sağlık.
Millete evde kalın deyip kendin gezdin heee. Vicdansız sabuha
Harika bir gezi turu olmuş.🌹
hmm mutlaka bir gün gidicem nasip et allah <3
Ah ahh o kadar çok özlüyorumki o günleri..
Yaktın bizi corona ah ahhhh
Of beee 😡😠
Güzel bir anı
güzelgezi
Çok Ubuntu olmus