
Seyahat etmek istiyorsunuz ama bazı bahanelerin arkasına sığınıyorsunuz ve bu isteğiniz gerçekleşmiyor. Gerçekten seyahat etme hayali olan biri, bu bahanelerin arkasına sığınmaz, bu bahanelerden kurtulmaya çalışır.
İşte bizi seyahate çıkmaktan alıkoyan bahaneler!
Bende para yok, ben seyahate çıkamam!

Seyahat etme hayalin var ve sen param yok diyorsun, öyle mi? Geçiniz efenim. Her gün Starbucks'ta bir kahveye 10 lira vermesini biliyorsun ama iş seyahate gelince, ''param yok, gidemem ki ben'' diyorsun. Sırf o bir aylık kahve parası, senin erken rezervasyonla alacağın gidiş-dönüş uçak bileti paranı karşılar.
Tek başıma seyahat yapamam ki ben!

Sen bir fırsatı elinle geri tepiyorsun, haberin yok! Tek başına seyahat etmek kadar güzel bir şey var mı ya? İstediğin her şeyi özgürce ve kimsenin bir kısıtlaması olmadan yapabilirsin! İllaki sevgili, arkadaş vs. ile de güzel olur ama kısıtlanma ve özgürce hareket edememe durumunuz ortaya çıkabilir. O yüzden, bu bahanenin arkasına sığınma ve tek başına seyahate çıkmanın keyfini yaşa!
Maalesef zamanım yok!

O kadar yıllık izinlerin, bazen boş boş geçirdiğin hafta sonu tatillerin vs. var. Tatillerde, televizyon başında totonu devirip yatacağına, kendine zaman yarat! Yahu sen seyahat etmek istiyorsun ama bu bahanenin arkasına sığınıyorsun. Böyle bir bahanenin arkasına sığınmayın.
Bende ingiliççe yok!

"O zaman kusura bakma, ingiliççeyi çok iyi öğrenene kadar yurt dışına gidemezsin" dememi mi bekliyorsun? Bekleme! Günümüzde teknoloji o kadar gelişti ki, telefonda ki uygulamalar ile bile İngilizce öğrenebilirsin, en azından basit olarak. O da olmadı el kitapçıklarını deneyebilirsin. En azından basit cümleleri öğrensen yeter. İngilizce iş mülakatına gitmiyorsun sonuçta, bu bahanenin arkasına sığınmayın!
Sevgilim yüzünden gidemem, çok kıskanıyor!

Bir hayaliniz var ve bu hayali ''Sevgilim beni kıskanıyor!'' diyerek, bir kenara mı atıyorsunuz? Cidden helal olsun diyorum! Sevgiliniz olabilir ve sizi kıskanabilir ama, size de anlayış göstermesi lazım değil mi? İlla seyahat hayaliniz değil, başka bir hayaliniz olsa bile, sırf sevgiliniz kıskanıyor diye, o hayalinizi de mi kenara atacaksınız? Hayır. Doğru zamanda doğru kişi hayatınıza girdiğinde böyle bir sorun yaşamayacaksınız zaten.
Üşeniyorum!

Neden üşeniyorsun? Önce bunu bir düşün! Tembellikten mi? Yoksa bu yukarıda yazdığım sebeplerden mi? Bunları iyice düşün, ön yargılarını kaldır, al çantanı, al biletini, doğru seyahate naş naş!
Okuduğunuz için teşekkür ederim. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar