Keşfet

Hakim Soruları

İngiltere de bir Türk hakim olabilir mi?

İngiltere de bir Türkün hakimlik yaptığını duydum. TC vatandaşı nasıl başka ülkede hakimlik yapıyordur ki? mümkün mü bu yoksa yalan mı söylüyor?
1|0
Cevapla 1 7

Diyet yapmak istiyorum kendime nasıl hakim olurum çok kiloluyum :(?

boym 1.70 kilom 100 vardır vallahi :( hatta daha fazla neyse kilo vermek istiyorum erkek arkadaşımın annesi beni görmeden önce çok seviyordu biz onların evine gittik kalmaya gördü beni istemiyor :/ kaynana :( lütfen yaa...
0|0
Cevapla 7 18

Hakim-savcı eşiniz olsun ister miydiniz?

Sorum tüm herkese. Hakim Savcı Eş ister misiniz? Neden?
0|0
Cevapla 13 10

Aşk Nefsine Hakim Olan Yiğitlerin İşidir..! Hz.Mevlana?

Hz. Mevlana'nın Bu Sözüne Katılıyor Musunuz? Ve Görüşleriniz?
0|0
Cevapla 5 4

İyi bir avukat,savcı,hakim olmak için torpil şart mıdır?

Arkadaşlar, evet soruda belirttiğim gibi mezun olduktan sonra atanmak ve yükselebilmek için torpil olmazsa olmaz mıdır? Kendi emeğimle olmaz mı bu iş? Bu konu beni çok geriyor. Bilgisi olan arkadaşlar lütfen...
0|0
Cevapla 2 3

Bir kızın üzerinde hakimiyet,ağırlık nasıl kurulur ?

Rahat takılan bir kız arkadaşınız var bu kızın üzerinde hakimiyeti nasıl kurabiliriz ve kendi ağırlığımızı nasıl belirtebiliriz hangi davranış hareketlerle ?
0|0
Cevapla 3 7

Düşüncelerime hakim olamıyorum.

Aklıma gelen şeylere hakim olamıyorum. Çoğunlukla dini şeyler geliyor ve çok kötü şeyler. Kesinlikle eyleme dönüştürmem. aklıma böyle şeylerin gelmesinden dolayı dinden çıkarmıyım veya bunun bir günahı var mı ?
0|0
Cevapla 4 1

Doğa mı insana hakimdir insan mı doğaya?

Bir münazaraya hazırlanıyoruz konumuz bu.Bu konuyu burda tartışabilir miyiz arkadaşlar?Bana sorarsanız doğa insana hakimdir.
0|0
Cevapla 7 15

Nefsinize nasıl hakim oluyorsunuz!

Selam Aleyküm değerli müslüman kardeşlerim nerden başlayacağımı bilemiyorum ama ne kadar sıkıntım varsa sizlerle paylaşacağım sizler nefsinize hakim olabiliyormusunuz nasıl dayanıyorsunuz ve yardımlarınızı bekliyorum ben...
0|0
Cevapla 19 16

Çok klişe ama hakim-itaatkar ilişkisi yaşayan varmı?

Öyle bir ilişki yaşamayı çok istiyorum yaşayan var mı veya çevresinde olanlar?
0|1
Cevapla 3 6

Boşanma davasında hakim çiftleri hemen boşar mı ?

boşanma davasında hakim çiftleri hemen boşar mı ? neye göre?nafakayı hayatı boyunca mı öder belli bir süre mi öder? bunları hep merak etmişimdir
0|0
Cevapla 3 3

Arjantin ve Brezilya'nın resmi dili hakkında sorum var.. Neden güneyde latin diller hakim?

selamlar herkese. aklıma bir şey takıldı.üye olmuşken soru veriyim dedim. şimdi arjantin'in resmi dili ispanyolca brezilyanın ise portekizce ispanya ve portekiz ülkeleri ise afrikada.. kristof kolomb yeni kıtaya...
0|0
Cevapla 1 21
0|0
Cevapla 3 15
0|0
Cevapla 1 2

Ilişkide hakimiyet kimde olmalıdır kadın mı erkekte mi?

İlişki derken cinselliği kastetmiyorum. Normal kadın erkek ilişkisi
0|0
Cevapla 11 3

Adalette bayan hakime bakış açınız nedir?

daha önce herhangi bir konuda mahkemelik oldunuz mu? bayan hakimler hakkındaki görüşleriniz nelerdiR?
1|0
Cevapla 16 32

İrademe nasıl hakim olabilirim?

zayıflamak istiyorum evet çok bir fazlam yok kilolu değilim ama kendimi rahat hissetmiyorum bu kilodayken. kilo vermek için yapmam gerekenleri biliyorum fakat irademe sahip çıkmakta güçlük çekiyorum çikolata vb. görünce...
0|0
Cevapla 4 5

Erkekler neden sinirlerine hakim olamıyorlar?

erkek arkadaşımla 2 seneyi geride braktık..ama önceden çok iyiydimk sakin bir çocuktu ..ben gergnim sınırlıyım o ise daha alttan alan taraftı ama çocuk git gide bana benzemeye başladı..sinirlenince ağzına gelen herşeyi...
0|0
Cevapla 1 6

İnsan nefsine nasıl hakim olabilir ?

soru açık İnsan nefsine nasıl hakim olabilir ? insanın nefsi kendi elinde midir ?
0|0
Cevapla 1 11

Mahkemede nasıl davranılmalı, hakim karşısında nasıl durulmalı?

selam arkadaşlar yarın mahkemem var mahkemede nasıl davranılmalı hakim karşıında nasıl durulmalı ne giyilmeli saç sakal önemlimi?
0|0
Cevapla 4 3

Hakim bey sarkısı kime ait?

hakim bey, şarkısını kim söylüyor ip uçu vereyim bayan veya bir grup değil, gecelerde de kanal d deçıkmıştı
0|0
Cevapla 5 6

Bazı duygulara hakim olmak insanın kendi elinde değil mi?

Mesela aşık olmak gibi yani insan istemezse nasıl aşık olunabiliniyor ?
0|0
Cevapla 5 4

Kendime nasıl hakim olabilirim?

Çok aşırı tatlı yiyorum. sözlüm bile dedi çok kilo almişn dedi. hakim olamıyorum sonum hiç iyi dglll :(
0|0
Cevapla 9 11

Nefsimize nasıl hakim olabiliriz? Nefsin ve şeytanın desiselerinden nasıl kurtulabiliriz?

Yanlışlara düşmemek için nefsi eğitmek gerektiği ortadadır; nefsi eğitmenin en önemli yolu da onunla mücadele etmekmidir.. Bu hususta Mevlânâ, şu çağrıda bulunur: Bir yürüyüş edelim de kırıp dökelim; Şu kara yüzlü, şu...
0|0
Cevapla 5 5

Sevgiliniz veya eşiniz savcı veya hakim olsa?

Sevgilinizin veya eşinizin Savcı veya Hakim, hatta Kaymakam olmasını istermiydiniz? Neden?
0|0
Cevapla 10 8

Hakimlik savcılık nasıl?

arkadaşlar bu hakimlik savcılık nasıl iyi mi? bunların sınavları çok mu zor?bir de şirket avukatlığı mı yoksa devlet mi ? çevresinde tanıdığı olan bilgisi olanlar?
0|0
Cevapla 5 0

Sinirlerime hakim olamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz ? :(

arkadaşlar son zamanlarda bende bi değişiklik başladı sinirlerime hakim olamıyorum bir n herşey kayıyor gözümden dün laptopu parçaladım sinirden elimdeki bardağı vurdum yere sigara paketini sinirden ezdim,bundan 1 ay...
1|0
Cevapla 4 4

Hakimler ya da savcılar cidden çok ölüm tehdidi alıyorlar mı?

İyi akşamlar hepinize :) Hukuk seçmek istiyorum fakat az önce okuduğuma göre bu meslekte ölüm tehdidi alma olayı çok oluyormuş diye okudum.Hiç bu şekilde bi tanıdığınız var mı? Cidden korktum :(
0|0
Cevapla 4 10

Sinirlenince kendime hakim olamıyorum, bundan kurtulmak için ne yapmam lazım?

sinirlendiğim de ağzıma ne gelirse söylüyorum kırıcı olabiliyorum sinirim geçince de çok pişman oluyorum vicdanım sızlıyor. ne yapmam lazım bundan kurtulmak için bi de çok takıntılıym kafama takıyorum herşeyi?
0|0
Cevapla 5 10

Kızın üzerinde hakimiyet kurmak nedir?

Merhaba arkadaşlar bu aralar yeni bir ilişki öncesindeyim ve bazı ciddi konular üzerinde konuşuyoruz bana durmadan üstümde hakimiyet kurmalısın diyor.Nedir bu üstünde hakimiyet kurmak önceki kız arkadaşlarım hep...
0|0
Cevapla 4 3

Sinirlerime nasıl hakim olabilirim?

sinirlerime nasıl hakim olabilirim nasıl sakinleşeceğim ya:( en ufak şeye kızıyorum sıkılıyorum
0|0
Cevapla 5 16

Hakimyaka gömlek takım elbise içine giyilir mi?

Bu sayede kıravat takma işinden kurtulmuş olunulur mu? :P
0|0
Cevapla 7 3

Slaytta hangi renkler hakim olmalı?

Bu sunum benim için çok önemli slayt hazırlıyorum sayfada hangi 2 rengi kullanmalıyım veya hangi renkleri kullanmalıyım?
0|0
Cevapla 2 12

Kilo vermem lazım irademe hakim olamıyorum. Ne yapmam lazım?

1.60 boyunda 65 kıloyum. sevgılım dedı bu gıdısle obez olcaksın dıyet yap dedı. bende gorceksn yapcam dedım dıyetn 2 gunluk mu dedı dalga gectı. benım kılo verıp onu şaşırtmam lazım ama ırademe hakım olamıyorum.(
0|0
Cevapla 3 9

Çok agresifim ve sinirlerime hakim olamıyorum. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar aşırı derecede sinirliyim ve sinirlendiğim zaman gözüm hiçbirşeyi görmez,kırar dökerim yanımdakileri tutar fırlatırım vs.vs.Onca pskiyatriye gittim psikoloğa gittim bi çözüm bulamadım.Yolda giderken sevdiğim...
0|0
Cevapla 8 6

Çok yemek yiyorum sonra hazmedemiyorum, niye kendime hakim olamıyorum?

Şu 2 3 gundur cok yemek yıyorum sonra mıgde bulantısı flan oluyo hazmedemıyorum. noıye bole oluyo kendıme hakım olamıyorum blmıyorum
0|0
Cevapla 7 10

Hakim olmak için gereken kişisel özellikler neler?

Hakim olmaya karar verdim. Ama tam emin de değilim. Daha 2 hafta önce biyoloji öğretmeni olmak istiyordum ama sınıftan bi arkadaş sen sessizsin çekingensin öğretmen olamazsın dedi. Gitti bütün hevesim :) Peki hakim olmak...
0|0
Cevapla 8 10

Erkeğin üzerinde nasıl hakimiyet kurulur?

bir erkeğe kendi sözünüzü geçirmek içn ne yapardınız mesela hep ailesinin sözünü dinliyosa ve siz 2. pilandaysanız yada evlenmeden önce şunu şöyle bunu böyle yapçz diyipte nikahtan sonra değiştinde ne yapardınız kendi...
0|0
Cevapla 9 26

Çok sinirliyim. Kendime hakim olamıyorum :(

Her küçük bir şeyde agresifleşiyorum , kendime hakim olamıyorum, kızıyorum etrafımdakilere... Çok çabuk sinirleniyorum. napıcam ben böyle ?
0|0
Cevapla 12 11

Sinirlerime hakim olamıyorum, en ufak nedenden karşımdakinin kalbini kırıyorum...

Sinirime hakim olamıyorum, en ufak şeyden karşımdakinin kalbini kırıyorum nedensiz yere ve sonra pişman oluyorum. İstem dışı olarak yapıyorum, çok çabuk parlıyorum. Ne yapmam lazım, yardım edin. Bu durum oldukça rahatsız...
0|0
Cevapla 7 5

İnsan söylediklerinin tutsağı söylemediklerinin hakimidir, herkes böyle mi düşünüyor?

İnsan söylediklerinin tutsağı söylemediklerinin hakimidir. Herkes böyle mi düşünüyor? Bence tam tersi ama bir de size sorayım dedim!
0|0
Cevapla 3 5

Diyet yapamıyorum. Kendime nasıl hakim olacağım?

Kışın aldığım 6 kiloyu vermeye çalışıyorum :( Her hafta kendi kendime söz veriyorum, yediklerime dikkat edecegim diye ama olmuyor ne zaman yemek yapmak zor gelse (ki bu %80 böyle :/ ) kendimi burger'ı ya da pizzacıyı...
1|1
Cevapla 20 13

Cesaret edip üzülmeyi göze almak mı, kendine hakim olup ömür boyu bir ümidin esiri olmak mı?

"bir hayıra yenilmiş yüreğimde bin evet".. acaba şu sıralar o hayır, pişmanlıkla evete mi dönüşüyor? yoksa ben mi kendimi kandırıyorum? işte bu yüzden; "bilmem bakışların neler söylüyor? cesaretim yok ki,...
0|0
Cevapla 2 2

İrademe hakim olamıyorum. Aramadan, sürekli araştırmadan duramıyorum. Nasıl başedeceğim?

Kabullenemiyorum bana karımsın canımsın hayat arkadaşımsın dedikten sonra bu kadar beni umursamamasını hazmedemiyorum. Tamam biz birlikte yaşarken ilgisizliğine dayanamadığım için haberi yokken terk etti ama bu kadar ağır...
0|0
Cevapla 7 3
1... 13 14 15
YÜKLENİYOR...