Aslında çocukluğumdan beri böyleyim bu yüzden yemek sepetini cidden zengin etmiş bile olabilirim. Eskiden bile 10 liram olsa direkt dürüm falan veya biraz daha koyup pizza falan. Dışarının yemeğini çok seviyorum o yüzden hiç olmuyor ve biriktirsem veya yatırım yapsam o paralarla cidden bana çok katkısı olurdu biliyorum ama ben neden böyleyim. Ayrıca evdeki yemekleri de beğeniyorum yerim ama yemek yemeyi çok seviyorum ve kendime hakim olamıyorum

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
ne kadar kazanıyon nasıl harcıyon. yazarsan fikir veririz
Aslında sorun şu ne kadar kazandığım falan değil. Büyük ihtimalle atıyorum 100.000 tl bile kazansam büyük bölümünü yemeye harcardım ama öğrenciyim zaten ben
o tamam en azından şunu yanıtla aylık dışardan aldığın hazır gıdalara ne kadar para harvıyorsn
1000 liranın üzerinde ki şu an zaten annemgildeyim onlar kızdığı için aşırı alamıyorum ama her gün yesem bıkmam
bin lira nedir ki 😂😂😂 bir kere dışarda öğlen yemeyi yiyoruz iki kişi zaten bin lira çıkıyor. çok bir para değlmş. yine de dışardan yeme oranını aydan ayda düşürmeye çalşmalısın. paranı kazanır kazanmaz o bin lirayı ayır ve hiç dokunma. öylece zaten almayacağnı farkedeceksn.
Kazanıyorum aslında ama işte elimde olmuyor harcıyorum maalesef. Bilmiyorum sıkıntılı bir durum bana göre bu
yani kısaca maaşı alınca şu kadarlık para benim mutfak masrafım şu kadrlık para şu şu harcama ve bu da biriktirecğm para diye ayır. sonra da dokunma birikimine
ben şöyle düşünürüm. aşırı cimri insanlardan nefret ederim. ara sıra gez toz dışardan al ye iç. ama ayarında olmalı. örneğin ayda iki kere sınırı koy kendine. vs vs.
İşte onu da yapabileceğimi sanmıyorum. Gerekirse diğerlerini kısar ona harcarım gibi
ne alıyorsn en çok
Değişiyor aslında en çok pizza seviyorum gibi ama o da bayağı pahalı oluyor artık. Dün mesela gece 1 de canım çekti diye kebap aldım sen düşün
pizalar ne kadar olmuş? hiç bilmyorm da 😂😂😂
Hmm cidden mi yaaa genel olarak bak orta boy menü olanı bile değil 60 70 liranın üzerinde ki menü olursa 100 liraya bile çıkıyor ki bazı yerlerde 100 liranın da üzerinde zaten bu fiyat 200 liralara dayanıyor
ben iki sene önce domnisoy arayıp büyük boy istedm 70 lira dedi. şu an daha fazla beklerim fiyatları. piza seviyorsan evde de yapablrsn ayrıca
haa dominos u diyorsan orada kampanyasız 200 tl falan en uygunları o da margarita falan işte. Büyük boy falan da ondan da pahalı ama işte şu aylık falan indirimli menüler oluyor ya öyle. Anasayfaya koyarlar ya orada mesela büyük boy bol malzemos 120 gördüm mesela. Yalnız evde yap diyorsun da o da ucuz değil ki. Bir sucuk en dandiği 20 30 Tl ki onun da ne eti olduğu belli değil ki peynir olarak ise mozarella yerine kaşar bile koysan o da 100 liraya yakın tutuyor diye biliyorum eee sadece iki malzeme etti mi sana 100 tl ortalama yani o da ucuz olmuyor işte
ben senin yerinde olsam maaşımın çok az kısmını yemeye ayırır geri kalanını da bankaya atar ve kısıtlı bir parayla geçinmeye alışmaya çalışırm ilk. böylece hem para biriktirirsin hem de alışkanlığndan kurtulursun.
Abla bak çok güzel diyorsun gerçekten ama işte bende onu başarmak isterken olmuyor. Neden diye soruyorum da işte asıl sorun kendime hakim olamamam