Aslında Para Biriktirmek İstiyorum Ama Hep Yemek Alıyorum O Parayla Nasıl Kendime Hakim Olabilirim?

Aslında çocukluğumdan beri böyleyim bu yüzden yemek sepetini cidden zengin etmiş bile olabilirim. Eskiden bile 10 liram olsa direkt dürüm falan veya biraz daha koyup pizza falan. Dışarının yemeğini çok seviyorum o yüzden hiç olmuyor ve biriktirsem veya yatırım yapsam o paralarla cidden bana çok katkısı olurdu biliyorum ama ben neden böyleyim. Ayrıca evdeki yemekleri de beğeniyorum yerim ama yemek yemeyi çok seviyorum ve kendime hakim olamıyorum

Aslında Para Biriktirmek İstiyorum Ama Hep Yemek Alıyorum O Parayla Nasıl Kendime Hakim Olabilirim?
Aslında Para Biriktirmek İstiyorum Ama Hep Yemek Alıyorum O Parayla Nasıl Kendime Hakim Olabilirim?
Cevapla