Çocuklarınıza neden Arap isimleri koyuyorsunuz?

Neden çocuklarınıza Arap isimleri koyuyorsunuz? Bir çıkarınız olmadığı halde neden çocuklarınız kuran kurslarına yollayarak, arapça isimler koyarak arap milliyetçiliği yapıyorsunuz? ama iş yunanaca ya da latince isim koymaya geldi mi yaklaşmıyorsunuz. Arapların diğer ülkelerden farkı ne, size çok mu iyi davranıyorlar da sanki bu kadar reklamını yapıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
ah şurdan bir kaç kilometre ötede, o isimlerini kullandığınız ülkelerde doğsaydınız, kadın sünneti edilirken görürdüm ben sizi :D:D:D erkek çocuklarınıza da dayatma yapmıyorsunuz değil mi? o yüzden küçücük çocukları sünnet ediyorsunuz, inancı bile oluşmamışken? sonra da bunun adı özgürlük. almanyada olsa yaptığınız adam yaralamaya giriyor haklı olarak. sana mı kaldı çocuğunun bir organını kesmek. caniler
Çocuklarınıza neden Arap isimleri koyuyorsunuz?
Cevapla