Çocukken aikido ya gittim bunun eğitimini de aldım. Teknikleri unutmadım ve geçen sene başıma bir olay geldi. Adam sol omzuma bıçak sapladı. Yani o kadar eğitim aldım ama bir bok yapamadım :D Bıçakta meyva bıçağı gibi bir şeydi çok acıtmadı izi de geçti gibi.
Savunma pozisyonu alırım hamlesini yapmasını beklerim savuşturmaya çalışırken onun zayıf yönünü ararım elbette bu kolay olmayacak ama suç aletini ele geçirmeye çalışırım ondan sonrası karambol ya ben ya o 😃
Canın sağ olmaz işte o durumda snape efendi, öyle expaliarmusla, avada kadavrayla, patronusla olmaz bu işler. Adama bir zihnefendet yapar aklını alırlar😄😄
Kimseyle bıçaklı kavga edecek seviyeye düşmem kardeşim. Sıkıntı olursa gider mahkemeye veririm. Polisle avukatım gerekli işlemleri yürütür. Eski çağlarda yaşamıyoruz mk. Bıçak demir nedir ya. ? ABD nükleer bombalar üretiyor biz halen bıçak sopa vay mk.
benim korkum da o ya işte , bıçak çeken biri elbet beni yaralar yaralanınca çok sinirli oluyorum sinirli olunca da çok fazla zarar veririm hayatımın baharında hapse girmek istemiyorum :D
bende kickboks dersi aldımda bıçakla sopayla demirle saldırana ne yapayım elinden alamazsam dayağın şiddetini azaltmaya ya da darbelerin uygun yerlere gelmesine uğraşıp olabildiğine az zayiatla optimal bir dayak yemeye uğraşırım :D
En İyi Cevaplar