Kum torbası sizin sinir ve stresinizi yenmeniz için yeterli olur mu? Yoksa daha fazlası mı gerekir?


Kırılma sesi duymadan rahat edemiyorum. Kırıp dökmem lazım. Bu yüzden de hiçbir zaman rahat edemiyorum çünkü biz o kadar zengin değiliz 😂Ama kum torbası da idare eder.
Pek sinirlenen birisi degilimde sinirlenince cok fena kendimden korktugum bile oluyor hatta kum torbasi patlatmisligim bile var 😂
sinirlenince duvar da olur... ama insana vuramam bence her sokağa stres arabası koysunlar gider gelir yumruklarım. .
Taptaze yufkadan yapılmış peynirli böreği tercih ederim sinir minir kalmaz valla 😂😂
Offf canm çekti beaa
Yapsana bana 🙏🙏🙏
Ama ben börek yapmayı bilmiyorm:/
Cevap
33Cevap
Değil gadasi
Evet bir bakıma yeterli ama.. değer verdiğim bir insanın tesellisi sohbeti daha iyi geliyo aslında..
Onun yerine sinirlendiğim kişiyi dövmek daha güzel.
Sevdiğin bir insanın kolundan nazikçe kavrayıp gülümseyerek sakin ol demesi kadar yatıştırıcı değil.
Evet, koltuk yastıkları da işimi görüyor. Sinirlendikçe onları hırpalıyorum.
Evet bende var, sinir olduğum birini düşünerek dakikalarca yumruklayıp tüm hırsımı alıyorum.
Yeterli oluyor, stresli olduğum gün kesinlikle iki yumruk sallamaya gidiyor. Tavsiye de ederim stresli hayatı olanlara :)
Denemedim hiç. Ama daha çok sinirlenirim gibime geliyor.
Bunlar Rocky filmlerinde olur :/
Bir sigara yeter bana
Nadiren sinirlenirim :D sinirlenirsem de yastık yetiyor
Sinirlendiğimde koşarım ve doğada olmak iyi gelir şiddete meylim yok pek😄
Sadece sinir yatıştırmak için değil, o iyi bir dost.
benim için yeterli olmaz. Bu aralar gerçekten de çok sinirliyim zaten :S
İşim çok yoğun ondan😊
Kum torbası olarak beni sinirlendiren kişiyi önüme koyarsanız sinirlerimi çok güzel yatıştırabilirim
hemde fazlasıyla bir de bu varsa
Şiddete ne gerek var? Atarım iki xanax ışık hızında sakinleşirim...
Kum torbası yerine, sinirlerimi zıplatan kişiyi yumruklamak daha da iyi gelir :d
Kitap, salâ sesi (hüseyni), tasavvuf mûsîkisi sinirlerimi çok iyi yatıştırıyor.
Daha fazlası lazım. Şöyle balyozla dalabilecegim demir yığını gibi.
Hiç ben genelde kum torbası değil kırıcı konuşmayı tercih ediyorum
bazen öyle durumlar oluyor ki o kum torbası deliniyor belli bir zaman sonra
Yeterli olur. İleride evime kum torbası alacağım. İşten gelince günün stres ve sıkıntısını kum torbasını yumruklayarak almak önceliğim olacak 😏
evet..
evimde vardı daha önce, patlamadan..
Sonra kum torbası pert oldu tabi: )
maalesef :/
Kesinlikle harika bir icat.
Rahatlatıyor 👏
Valla fena olmazdı aslında, iyi gelebilirdi. :D
Hayır çünkü vurunca canım daha çok acıyo
Olacağını sanmıyorum.
Sinirlendiğimde geçmesini beklerim
Hic denemedim belki yeterli olur.
Daha fazlası lazım. Kan istiyorum , vahşet istiyorum.
Yetmiyor azizim yetmiyir
biraz boşaltır içimi..
Müzik yeterli bkyjdhsj
Çok isterim eve bı tane yaptırmak
Süper bir yöntem
#hocaemre
Sinirimi fiziksel zararla gösteren biri değilim
Hayır.
Yani yeterli gibi
Bana insan lazım
asla
Yeterli Ellerinize sağlık
Hayır kullanmıyorum.
Olmuyor.
#sav
Yeterli olmuyor.
Yeter
Hayır
Evet
Yeterli değil
Olabilir
değildir
degildir
Yeterli
Değil rakı candır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar