Merhaba arkadaşlar.
Spor yapıyorum. (Savunma sporu ve evde kendim karın kası için)
Ama şu nalet hareketi yapamıyorum.
Havada tutma işlemini hiç yapamıyorum. Belimi yere değdiremediğimden o şekikde durunca belim ağrıyor ve gövdem yukarı kalkıyor. Yani hareketi bir türlü yapamıyorum.
Elimi kalçamın altina koyup denedim ama yine belim yere değmediğinden govdem yukarı kalktı.
-_-# bu durumu nasıl düzeltebilirim?
Doktorluk bir durum mu onu da bilemiyorum belimden kaynaklanan :((((
Spor yapıyorum. (Savunma sporu ve evde kendim karın kası için)
Ama şu nalet hareketi yapamıyorum.
Havada tutma işlemini hiç yapamıyorum. Belimi yere değdiremediğimden o şekikde durunca belim ağrıyor ve gövdem yukarı kalkıyor. Yani hareketi bir türlü yapamıyorum.
Elimi kalçamın altina koyup denedim ama yine belim yere değmediğinden govdem yukarı kalktı.
-_-# bu durumu nasıl düzeltebilirim?
Doktorluk bir durum mu onu da bilemiyorum belimden kaynaklanan :((((
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer