Halı saha maçında bile yedeğe düşmek: ) hahaha: ) cidden şaka bir yana yedekte kalmaya razı olur muydunuz?


Sevinirdim 😂😂
Almayı lan beni beceremiyorum kendi kaleme gol atıyorum diyorum inanmiyorlar bahane uyduruyorum sanıp maça götürüyorlar sonra
: )
Zaten Trabzonum yenilmiş futbol benden uzak dursun bu gece :/
Hangi trabzon
Trabzonspor.
Hm demekki dandik takım
Hali sajada yedekte olabilirim sahsen bir sakincasi yok erkekler demissin ama 😄
Cevap
38Cevap
Genelde beni kaleci yapıyolar bizim takımda güçlü olduğu için bizim kaleye top nadiren geliyo onuda atamıyolar bir nevi yedek sayılırım sürekli.. oturuyom kalenin orda.. 😂😂😂
Bizim ilkokul ve lisede genellikle kavgayla belirleniyodu yedekte oturma işi.. Kim döverse o ilk 11 de oynuyordu, hiçbirzaman yedekte oturmadım 😁
Hali sahada yedek olmaz ama okul takiminda yedek olmak o kadar da sorun degil tribundeki kizlarla muhabbet edebilirsin :)
Futbol oynamak isterdim.
Yedekte kalmak sıkıcı olurdu.
Ha yedek oyuncu olaraj tasarlanmadım fakat :D iona gizi silah diyebiliriz.
Daha iyi en ön sıradan izlemiş olurum. Oynamaya zaten meraklı değilim.
futbolda her zamn ustun basarilara imza atmisimdir bu yuzden halisaha takimini ben belirlerim :) 14 tane sampiyonluk gormus bir takimim var ve 9 kere gol krali olmus birisi yedek kalmaz :D
Halı saha maçında benden başka kaleci bulamadıkları için yedek korkusu yok :D
geçen arkadaşlar tutturdu maç alalım maç alalım , kımse kendıne guvenemedı ((: yedek olmak ıyıdır şu sıralar
Teknikdirektörün ağzına acı biber sürerdim
Hakemi döverdim
Seyircileri severdim
Bu soruyu soran kişiyi
Bu diyarlardan kovardim :))
Emeğine sağlık
Beni kaleci yapıyorlar. Daha kötüsü olamaz herhalde
Yedek olmadım ki hiç aktif oynardım hem bozulmazdım zaten
Defansif yönüm hali saha maçları için çok üst düzey. Ofans için yedek olabilirim.
Mario gomez ile Hamit tabi o zamanlar bayern Münih başkaydı
Hayır hayatta Yedekte olmayı hangi konuda olursa olsun kabullenemem.
Genelde halı saha maçlarında yedegı bırak oynayacak oyuncu bulmak bıle Zor kanks
Gitmeye tenezzül bile etmem
Ne talihsizim la ben derdim kendi kendime 😃
Futbolla aram yok. Bu yüzden hep yedekte kalırdım.
Yeteneğim müsade etmez 😏
Yedek olacağım maça çıkmam
Yedektim hep takımda.
Halı saha maçınca yedek olmaz.
Olmazdim.
Sahalarin yildizi olmaliyim ben
Oyunun bir kuralı buda sineye çekerdim
Kabul etmemki. Gerekirse kaleye gecerim.
Gitmem ya da bırakıp gelirdim 😎
halısahada yedek kullanmıyoruz
İnsan yedek olup olmayacağı bilir, gitmez.
Olurdum.
Bırakır giderdim
Maçı izlerim
Yapamazlar.. :)))
komikler klübesi ora
gitmem ki..
Canları sagolsun
Küserim trip atarım
Olurum ne olacak
kavga çıkarırlar
Maça çıkmam kardeş
Gitmem ki 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar