Bazı kızlar yalnızlıktan yakınıyor ama tanışalım deyincede neden bir şans vermiyorlar?

bazı kızlar yalnızlıktan yakınıyor ama tanışalım deyincede neden bir şans vermiyorlar? oysa ben sadece bir şans vermelerini istiyorum zaten anlaşamazsak zorlamanın bir anlamı yok.bence kızlar sırf ilgi ve dikakt çekmek istedikleri için yalnızım rolü yapıyorlar.gerçekten yalnız koz yok.çünkü günümüzde kızlar seçen erkekler seçilen oldu.yani çirkin bir kız bile istediği an erkek arkadaş bulabilir.sizin yorumlarınız nedir?
Bazı kızlar yalnızlıktan yakınıyor ama tanışalım deyincede neden bir şans vermiyorlar?
Cevapla