Bugün 300 TL lik pahalı bir spor ayakkabı aldım :(:(:(8 belki size göre

ucuz veya dandik gelebilir ama beni bayağı batırdı

neyse eskiden günlük ayakkabıyla yürüyüş yapıyordum yani tam cahildim bugün gittim bir NB mağazasına ölçü mölçü ayarladılar...

yarın sabahın ilk ışıklarında uyanıp spor yapmaya başlayacağım spor salonuna da gitmek istemedim çünkü oralar beni boğuyor..

boy: 168

kilo: 63

Hedef: Yaza zayıf bir şekilde girmek , en azından fit...

ne dersinz başarır mıyım sizce? sabah herkes mışıl mışıl uyurken uykumu heba etmeye değecek mi?
Bugün 300 TL lik pahalı bir spor ayakkabı aldım :(:(:(8 belki size göre
Cevapla