Asil ben seni paramla döverim babam cerrah annem akademisyen seni ezerim. Sen benim yanimdan bile gecemessin ezik slk ;) kendine gel. Kiminle savastiginin farkina var. Bu hayatta asla kimseye yenilmedim ve yenilmemde
Babanı satın alır hastaneme hademe yaparım ruh hastası. Kiminle dans ettiğini bilmiyorsun. O harçlıklarınla aylarca biriktirdiğin ve ayakkabıya verdiğin parayı iki saat önce mekanda yedim.. 😎 😉
Tabi tabi saniyesinde cevap vermesini biliyosun cunku o kdr korkuya kapildinki. Kendini bişi sanma. Seni çok pis ezdim. Altta kaldin :o BU SAVAŞI KAZANAN BEN OLDUM! HER ZAMANKI GIBI BU HAYATTA WINNERIM. SEN ISE LOSERSIN
🤣 🤭 Ergenler hiç söz dinlemiyor. Hormonlar ağır basıyor tabi 🤭 Sinir krizine girmeni de anlıyorum çünkü o taraf üçüncü sınıf, bu taraf birinci sınıf. İnsanları kıskanmayı bırak, iyileş bir an önce. 😎 Her zaman ezerim seni 😉
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
O markayı bedava verseler giymem. Dilenci ayakkabısı gibi.
Saçmalama slk :o kendine gel kiskanma
Ulan senin neyini kıskanayım? Paramla döverim seni
Asil ben seni döverim slk :o tipsiz adam
Allahın 13 yaşında ergeni
Kiskanç sen vans giyemiyosun ve alamiyosun diye kiskandin :o slk beni çekemedin senden daha iyiyim diye
Hahassshss 🤣 harbi zavallı lan bu 🤣 paramla döverim seni
Asil ben seni paramla döverim babam cerrah annem akademisyen seni ezerim. Sen benim yanimdan bile gecemessin ezik slk ;) kendine gel. Kiminle savastiginin farkina var. Bu hayatta asla kimseye yenilmedim ve yenilmemde
Babanı satın alır hastaneme hademe yaparım ruh hastası. Kiminle dans ettiğini bilmiyorsun. O harçlıklarınla aylarca biriktirdiğin ve ayakkabıya verdiğin parayı iki saat önce mekanda yedim.. 😎 😉
Ben senin babani degil komple sulaleni satin alirim. Adam ol
Adamlık sana fazla ergen bebesi. Hadi şimdi git bebeklerinle oyna.. Sana bu kadar ders yeter 🤭
Hahahahha BU SAVAŞI KAZANAMIYNCA HEMEN PES ETTIN BAKIYORUM. Bu hayatta beni yenen kimse olmadi senin gibi ezik biri asla yenemez. Tipsiz obez fakirr
🤣 🤣 🤣 Harbi psikolojik sorunlu lan bu 🤣 çoluk çocuğa bu kadar söz hakkı yeter. Şans verdiğime dua et..
Tabi tabi saniyesinde cevap vermesini biliyosun cunku o kdr korkuya kapildinki. Kendini bişi sanma. Seni çok pis ezdim. Altta kaldin :o BU SAVAŞI KAZANAN BEN OLDUM! HER ZAMANKI GIBI BU HAYATTA WINNERIM. SEN ISE LOSERSIN
🤣 🤭 Ergenler hiç söz dinlemiyor. Hormonlar ağır basıyor tabi 🤭 Sinir krizine girmeni de anlıyorum çünkü o taraf üçüncü sınıf, bu taraf birinci sınıf. İnsanları kıskanmayı bırak, iyileş bir an önce. 😎 Her zaman ezerim seni 😉
Hahahah yarıldım bize bee 😀 :o ikimizinde inatçi olmasina koptum 😡
🤣 🤣 İnat keçisin de ondan. Tamam hadi sakinleş
Hahah aynen bee varya ama sanada koptum hee 😀 tam bensin yarildim aşiri hirslısın sende asla altta kalmiyosun :o
Neyse ben barişiyorum seninle 😀😀😋🤓
🤣 🤭🤗 Aslan burcu olmak zor bazen 😊 hadi barışalım 👌 kırıcı olduysam kusura bakma 🙈
Hahaha sacmalama ben eglendim varya 😀😅 bide saniyesinde yetişiyosun ya ona koptum varya HAHAHAHAHAHAHHA sen benim en çok neyime koptun 😅😀
🤣 🤣 Sen benden hızlısın. Yarış yaptık resmen 🙈 damarıma basıp durdun 😊
KOPTUM ÖTESİ BEN BİZE BEEE 😀😮
BEN EN ÇOK slk yazmama yarildim 😮😀
😊 Evet ısrarla yazdın sinir etmek için
havanı mı atacaksın o halde alnına etiketini yapıştır 😂
Şu devirde üzgünüm ama pahalı diyip hava atacagin bir fiyat değil 😂
Çokta lüks ayakkabı değil. Sıradan ve sevmediğim bir tarz
Ekonomik durumuna göre değişir benim için değil mesela
Artk o fiyatlar cok normal geliyo ayakabılarda
Hayırlı olsun. Naoim
Birileri soruya cevap vermeyip boş yorum yapıyor xper için sankı
@enthusiasticpq insanlara farkındalık yalmaya calisiyorum. Napalim ysni vsrsa var. Ama tabi fusunce yapiniz aynıysa o baska
Bir de konuşabilsen
@enthusiasticpq 😒 anlamayı bilene çok bile
O marka yeni mi ilk kez duyuyorum
at lan o kadar para vermişsin ahahah
Yoo gayet normal. Pahalı değil ki
1600 vans a hayatta vermem
bedava
Pahalı
Ben alsam kirlenmesin diye dışarda giymem ya
Biraz
Normal
normal artık
Güzel
normal
Değil.
O ayakkabılar kurdan bu halde bu arada. Yoksa daha ucuzlar haberin olsun. 2018 de 300₺ almıştım
Evli misin
Kazancına bağlı
Pahalı değil bence