guzel iyi gunler de kullan bu saate neresi acik genel de 22 de kapaniyiar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Rahatsa güzel ama biraz yürü parmak ucu topuğu falan vurmasın. Aldıktan sonrada bir iki gün evde giy rahat hissetmezsen iade edersin dışarda giyersen iadede problem yaşanabilir. Arkadaşın neden yok ki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
Siz bilirsiniz bence güzel
Guzel fakat kaba buluyorum. Air force serisi guzel. Turkiye de bulabilirsen oneririm…
Nike AF 1/1 favorimdir..
Benim pek beğendiğim tarz değil biraz daha sade olsa iyi olur
Ama sen beğendiysen bide rahatsa al derim
Aaa alıp ettin pampa ben senin danışmanın olurum cüzi bir ücretle ya da bi çay kahvesine filan 😋
Güzel ama o kadar paraya değmez bence. Hani sencok sevdiysen ve çok rahatlasa verebilirsin tabii
Rahatsa*
Beyaz ayakkabılar çabuk kirleniyor ve eskiyor, tavsiye etmem.
guzel iyi gunler de kullan bu saate neresi acik genel de 22 de kapaniyiar
Rahatsa güzel ama biraz yürü parmak ucu topuğu falan vurmasın. Aldıktan sonrada bir iki gün evde giy rahat hissetmezsen iade edersin dışarda giyersen iadede problem yaşanabilir. Arkadaşın neden yok ki
Fiyatı söylemene gerek yoktu, güzel görünüyor.
cut.
floda daha uyguna daha güzelleri var yani sırf New Balance diye 1500
Aslında güzel..
Daha iyisi vardır illaki.
Beğenmedim canım.. başka renk ve model bakabilirsin.. aradaki turuncu renk hoş görünmüyor
Keşke beraber almaya gitseydik bende çok seçici biriyim ve hep tek gitmek zorunda kalıyorum avm ye
Tabanı düz ve beyaz olan ayakkabılara bak bence bu çocuk ayakkabısı gibi duruyor
O kadar pahali mi bence temmuzu bekle indirimli aliesin
Başka secenek neden yok bunu begenmesek ne alacaksin
New balance o parayı hak etmiyor. Nike, adidas veya puma derim.
O paraya lacoste de daha güzel ayakkabı alırsın hemde daha rahat olur bence
Para var huzur var biz ayakkabı ya o kadar para veremiyorum
Gayet güzel ve alınır
Evet verilir.
Gayet şık güle güle kullanın
Rahat mı değil mi ona bakın derim.
Güzel aşkom al
Bence çok hoş duruyor güzel
Güzel ama pahalı aldinmi yoksa
Güzel görünüyor
Güzel de çabuk kirlenir.
Ucuz bir şey 3-4 idare et
Gayet güzel bence
Güzel ama çok rahatsa o fiyata değer.
yakısmıs ve NWB rahat ayakkabı
İyi değil bence
Buna 1500 lira veren de ne bileyim...
Güzel. Ayakkabı güle güle giyinin
Çok güzel kaç numara :d
Güzelmiş bence alabilirsin :))
Güzel de o kadar etmez bence
Ben beĝenmedim tarzım değil kaba duruyor.
Güzel yakışmış sana da
Bence deger güzel ayakkabı
Çok para
Hayir
Çok kötü.
Bana hitap etmiyor
Güzel al bence
Güzel alınabilir
Yeni gördüm aldinmi
değil
Bence güzel ama farklı renkleri varsa bakabilirsin
O paraya değmez
Rahatsa güzel
Güzel fena değil
Çok iyi bence
Yakışmış hemen al
Hayır
sen begendiysen bitmiştir
Ben vermem o kadar
Çok pahalı
Al yakisikmis