Onun Sağlığı benim için önemli kendi sağlığıma nasıl dikkat ediyorsam onun sağlığınada okadar dikkat ediyorum yürüyücek ya da spor yapacak öyle fastfood yiyip yatıp uyumak yok zaten beni hiç bir zaman fastfood yemeye götüremez kızıyorum. Yiyilecek yemekmi yokk diyorum gülüyo sağlıklı beslencen diyorum yoksa senle biyere yemeye gitmem diyorum abur cubur yiyo bazen abartmak şartıyla ye diyorum doktorum baş üstüne diyo o na kural koyma gibi bir niyetim yok sace istediğim tek şey kendine dikkat etmesi sağlıklı olması midesini gereksiz şeylerle meşkul etmemesi
Rahatsız etmez, zorlamam spor yap diye, yapsa daha iyi tabi.
Ama kilosu varsa ve sağlığını tehdit eden etkenler varsa o zaman zorlayabilirim spora.
Yine de sporu alışkanlık haline getirmesini isterim, benimle beraber yapar işte. Ben motive ederim onu. Hem kendini daha iyi hissettiğini ve vücudunun daha iyi hale geldiğini görünce kendisi de spor yapmak isteyecektir zamanla.
Sevgilim degilde ben boyleyim benim sporuma karismasin zaten hastayim ayı gibi olunca ben kendime bakarım yani. Insanlarin benim hayatima mudahale etmesinden hoslanmiyorum😑
eskiler sevdiklerine inme inip felç olunca altlarından kirini alarak sevmişler bizimkiler göbek saldı diye dehleme peşinde... sevdik mi hımbıl halini de tembel halini de severiz yeter ki gönlü tembel olmasın ama berkecan değiliz ya bizim sevgimize bakan kim...
Gunlerden birgun sportif bir sevgilim vardi hem hayvan gibi yiyor hemde hayvan gibi fit di , ve ben onun yaninda sagliksiz kaliyordum muhtemelen bu yuzden bitti 😂
Eder. Zamanında yapmışsa fiziği iyiyse neyse de, hayatında hiç spor geçmişi olmamışsa böyle devam etmesine izin vermem, fitness koçu olurum onun. Gerçi öyle biri kolay kolay sevgilim olamaz ✩
İleride damarları tıkanmasın diye fast food yemesine bütün benliğimle engel olurum tabi ki. Spor yapmamasından daha çok spora olan bakışı önemli benim için. Sonuçta ben koşuya gittiğimde veya tırmanış yaptığımda beni yadırgarsa mutlu olamayız.
Spor yapmaya zorlamak diye bisey yok. Bazı şeyler severek yapılmalı, buna spor da dahil. Zorlama ile olacak bir şey değil bence. Eğer rahatsız olacaksam spor yapan ve seven biri ile gönül ilişkisi kurmaya çalışırım
Tabi ki zorlamam bu kendi tercihi fakat tabi ki tavsiyelerde bulunurum. He dinlemek istemezse spor salonundaki güzel kızlardan bahsederim kıskançlığından kendisi gelir zaten :D Kadın milleti kıskançlıktan herşeyi yapar...
Ikimiz de düzenli spor yapan bireyleriz, onun spor yapmadığını hayal edemiyorum. Sağlığı için spora devam ettirirdim, beraber spor yapmak gayet eğlenceli.
Ben kendi vücuduma saygı duyuyorsam o da kendi vücuduna duymalı. Diyet dönemimdeyken karşımda fastfood yemesi rahatsız etmeyi bir kenara bırak direk cinnet sebebi 😂
spor yapmaması sağlık sorunlarına neden olmuyorsa zorlamak doğru olmaz sonuçta o bir insan kendi seçimlerini yapabilir ama sağlığı risk altında ise spor yapmasını doktorlar öneriyorsa yapması için ısrarcı olabilirim
spor yapan nasıl yapıyor hayret ediyorum hakikaten.. 2 - 3 saat spor salonunda çalışan var.. ben spor salonuna gitsem 10 dakikadan sonra daral gelir bana
Öyle devam ederse tabiki de bir yere kadar müsaade ederim çünkü o tempoda her ay en az aldığı kaloriye göre 500gr-1kg alması demektir obez mi olsun yani bırakalım hayatı mı kararsın ondan sonra aşkııım pişmanım spor, diyet yapıcam diye ağlasın
En İyi Cevaplar