Yarın İLK Muay Thai Maçım Var, Dayak Yerim Ve Rezil Olurum Diye Çok Korkuyorum. Ne Yapacağım?

4,5 aydır muay thai yapıyorum ve bu süre zarfında ne resmi ne dostluk anlamında hiçbir maça çıkmadım. İlk defa yarın maça çıkıyorum ve aşık olduğum çocuk da gelecek. Rezil olurum diye çok korkuyorum. Dayak yerim diye de korkuyorum ama gururum daha ağır basıyor.
Yarın İLK Muay Thai Maçım Var, Dayak Yerim Ve Rezil Olurum Diye Çok Korkuyorum. Ne Yapacağım?
Cevapla