

Peki bu söze katılıyormusunuz
#İngilterepremierligi
#Manchestercity
#Thierryhenry


chelsea. eskiden liverpool du. gerard torres felan ayrılınca bende chelseayı desteklıyorum. kalıte anlamında ctiy favori gösterılse de bence ctiy ve chelsea kafa kafaya puan farkına bakmayın..
Liverpool u tutuyorum. Gerrard dan ötürü. Onu izlemek benim için büyük keyifti. Benim için Liverpool un kaptanı hep o olacak. 😊
Hiç birini tutmuyorum. Futbol sever olarak izlerim o kadar. Henry gerçekten sayılı oyunculardan ama bu sözüne katılmadım.
Detaya takılan tek kişi olduğun için teşekkür ederim 😊
Rica ederim :)
Kırmızı şeytanlara sempatim var. Henry haklı city her zaman pozitif hücum furbolu oynar zevk verir.
Cevap
53Cevap
Mehter takımı
Her zaman beşiktaş!!! Ama seni mi kırıcam london ekibi.
Teşekkürler hemşerim 😊
Ne demek :D
Ezelden beridir Liverpool ve Milan fanıyım ama şu an ikisindende eser yok. (eski hallerine nazaran)
Nottingam Forest taraftariydim. Sonra wolverhampton takimini destekledim. Ikisi de yok su an. O yuzden Burnley'i tutuyorum. Kucuk butceli takimlari seviyorum..
Liverpool taraftarıyım, bana bahiste her zaman kazandırdığı için'de Stoke City sempatizanayım, ama en değerli ve en büyük kulüp bence Manu...
Liverpoolun evindeki maçları izlemek çok zevkli ve o deplasmandan 1 puan çıkarmak bile büyük başarı
M. United idi lakin ferguson bırakınca benim için anlamını tamamen yitirdi o takım öldü başkası geldi yerine sanki
desteklemem ama mourinho ve drogbadan dolayı chelsea ye sempatim var
MAnchster City açık ara şampiyonluğunu ilan etmiştir :)
Hiçbir Takimi Ben Türküm. Türk takımını desteklerim.
Newcastle United abla
Murphy de newcastlede en beğendiğim oyuncu.
Winning eleven 8'den beri newcastle united. İngiltere genelinde en çok taraftarı olan kulüptür.
Leicester City taraftarıyım. Oyunlarda bile tek takımım yıllardır. Coca cola league 1 de oynadıkları sezonlar da dahil.
Liverpol bedeni taraftarinin bestesi asla yalniz yurumeyeceksin tezahurati cok hos
bu sene bir başka oynuyorlar gerçekten..
ama ben oldum olası liverpool hayranıyım..
Arsenal ama çok ümitli değilim dış saha performansı iyi değil.
İlk 4 takım gayet iyi bence. Ama daha çok La Ligacıyım ben💃🏻
Ben de Siirt Jetpa Spor'u destekliyorum. :D
O da güzelmiş :))😀
Valla gönlüm Liverpooldan yana olsa da.. :/
Manchester city tabiki
Arsenal Sempatim var ama bir cacık olmaz takımdan
Manchester United ve Stoke City.
12yıldır arsenal hayranıyım
Hiçbirini desteklemiyorum
eski liverpool istiyorum
City candir, aguero kraldir :)
City bitirdi bile ligi
West Ham United 😏 💪
Kırmızı Şeytanlara her daim.
Arsenal
Man. United 💔😞
Tottenham
Chelsea der geçerim
Manchester United
ARSENAL
Forza west ham..
City ve arsenal
Manchester United ' lı ol ayşinur
Jose Mourinho ve İbrahimovic var :D
Şimdi PSG demek Neymar demek. Müthiş topçu
Arsenal
Chelsea
Liverpool
man united
United
Totgennam
Tabii ki City
Manchester United 😎
Man Utd
Kırmızı Şeytanlar
Futboldan anlamam
Manu
Manchester United
Bayern Münih
liverpool
chealse
Arsenal
City tsbiki
Liverpool.
Liverpool
Man City
City
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar