Erkekler neden saç uzatmıyorsunuz ; Tabularınız mı var , yoksa mahalle baskısı mı ?

Türkiye erkeklerine yüzdesel olarak bakarsak büyük bir bölümünün saçları kısa , uzun saçlı erkek oranı o kadar az ki ..

Bugün kampüste uzun saçlı bir erkek gördüm , bir saç bir erkeğe o kadar mı yakışır anlatamam

Ayrıca uzun saç en çirkin erkeğe bile çekicilik katıyor ( en azından benim için böyle )

Peki neden Türkiye ' de yaşayan erkekler saç uzatmıyor ?

Yakışmayacağını mı düşünüyorsunuz , mahalle baskısı ya da tabularınız mı var ?

Ya da Türk kızlarını eleştirmekten topu kendinize çevirmeye vakit mi bulamıyorsunuz ?

Bir kaç örnek verecek olursak :

link

link

link

Yakışıyor yani , aranızda saçı uzun olan var mı ;

hiç uzatmayı düşündünüz mü , neden uzatmıyorsunuz ?
Erkekler neden saç uzatmıyorsunuz ; Tabularınız mı var , yoksa mahalle baskısı mı ?
Cevapla