Erkeklerin saçını uzatması akım olsa keşke... Aşşırı iyi oluyorsunuz, niye uzatmıyorsunuz? 🙃 Bu gecenin bir konusu da bu olsun ajdjdhd



Erkeklerin saçını uzatması akım olsa keşke... Aşşırı iyi oluyorsunuz, niye uzatmıyorsunuz? 🙃 Bu gecenin bir konusu da bu olsun ajdjdhd



Çok iyiii
👍
Allah aşkına bi ara tutturdunuz 3 numara saç diye ülke askeriye gibi oldu şimdi de uzattırmayın vallahi buna hazır değiliz zaten ortalık karışık
Ya ama en güzeli buuu skdjdh ben hep bunu savundum hiçbir zaman 3 numarayı savunmadım 😂
Herkese yakışmıyor ben bir aralar uzattım olmadı yani. Annem dedi ki oğlum olmasan seni eldivenle severdim yavrum git kestir şu saçlarını dedi. Babam maymundan geldiğimize inanmaya başlıyorum seni darwin mi yolladı diyerek beni aşağıladı. Herkese yakışmıyor...
Yaa dkdjdh kesimden dolayıdır belki , yanlış kesim güzel bir saç boyunu bile kötü gösterir
Yok ya biraz abarttım 😂 Yani olabilir kesim önemlidir kuşkusuz ama ne bileyim yüz yapıma uygun değildi bana daha çok orta yakıştırırlar. Az kızı aşık etmedim lise yıllarımda orta saçlı halimle. 😂
Orta saç ne oluyor tam ne kadar dkdjdh
Güzel soru. Hakikaten neden tarif etmek için bu kadar ilkel bir kelime seçtim ki. Orta derken kısa olmayan ama uzun da olmayan. Yani orta XAHDHSBJFS
İlk fotoğraftan da kısa oluyor yani enseyi geçmiyor mu djdhdh
Dil keşfedilmeden önceki zamanlarda bomboş ovanın ortasında iki insan birbiriyle anlaşmaya çalışıyor gibi oldu XSJFJDJSN Ya bak nasıl bişey biliyo musun ilk fotoğraftaki kadar uzun değil ensem ve yanlar hafif kısa üstler nispeten daha uzun ama kısa demişken üstle yanlar ve arka arasında orantısızlık çok yoktu. Hayır saç kesimimin bir adı da yoktu olsa söyliycem. Berber bana bırakıyor musun diyordu bırakmasam da istediği gibi kesiyordu zaten o yüzden bilmiyorum onun tarzı yani. 😂
Yaaa dkdjdh ovanın ortasındayım şu an hayal etmeye çalışıyorum sjdhdh koreli erkekler gibi mi ya acaba bahsettiğin kesim djdjd onlar da hoş oluyor bir şeyler canlandı ama
Koreli erkeklerinki gibi ama tam olarak öyle değil onların saçları orantısız kısalık ve uzunlukta benimkinde muhteşem bir oran vardı berber atanamayan matematik hocası falan mıydı bilmiyorum ama güzel kesiyordu yani.
O berberin hala duruyor mu djdjdh
Yok kapattı
Atandı herhalde
Yaaa dkdjdh sevinsem mi üzülsem mi djdjdh neyse geçmiş olsunn😂
Bence üzücü, adama şöyle yapalım böyle yapalım abi diyerek anlatıyordum tamam kardeşim diyip kral pop radyo açarak kendi bildiğini yapıyordu şimdi öyle bi şansı yok matematiği istediği gibi anlatamaz ayrıca kral pop dinleme şansı da yok öğleleri kuşbaşılı pide söylüyordu ondan da mahrum kaldı. Neresinden bakarsan bak kötü bence.
Böyle bakınca olaya üzücü oldu şu an
Saçtan girip kuşbaşılı pideden çıkarak neyi hedefledik ben de bilmiyorum
Yaaa skdjdjdjdhhdhdhd güzeldi ama
Dil keşfine falan gittik dua et Keops primadinden falan bahsetmedim. Düşünsene konu Kral Khufuya falan bağlanıyor XSJFHSJNFJS
Benim rüyama girecek olan kişi belli oldu fkfkfjfh
XNSHFJSNFJS Lütfen bana rüyanı anlat 😂😂
Cevap
20Cevap
Ben uzun saç seviyorum saçlarımın önü uzun ve dalgalı
Herkese yakışmıyor mesela ilk fotodaki adama da hiç yakışmamış.
Yanii kişisel algı meselesi sanki bi yerde de, ben yakıştırdım ya
Meclis tasarısından geçmedi henüz, geçsin onunda yapıcaz hdhdjsjd
Yaaa skdjdjdjdjdhdbd
Allah aşkına git vekil ol ya da foxta haber sunuculuguna başla
Allaha verdiğin değerin çeyreğini bana verseydin şimdi minik minik fidanlarımız vardı jfhdhdhd
Tema iletişim hattı diğer yönlerde olacaktı sjdhdh
Konumuz bu mu, kendine gel Feriha hdhdhdhsj
Kışın bakımı zor, yazın da çok terletiyor. Dökülme problemini unutmayalım
Yanii bence değer buna
Üniversitedeyken saçımı en üst fotodaki gibi düzleştirmişti kız arkadaşlarım saç düzleştiricileriyle xD
İğrenc olmustu skfdlsdf
Yaaa dkdjdh belki biraz daha uzaması gerekiyordu djdhdhdhd
Hem öyle olur mu sadece krem de surmen gerekiyorr
Saçlarım omuzlarıma kadar uzundu ve aşırı dökülmeye başladılar ben de kestim.
Uzundu askere giderken kestim ve bi daha uzatmadım.
Yakışan var yakışmayan var. Ama bunlar da yani neeeee öldüm yaaa
Ahahahahah 😂😂😂😂
bakımı çok zor
E yani o da olsun biraz
2. fotodaki kadar uzatmıştım bi ara
Niye kestiiinn
Kesinlikle uzat derim, yazın da bir topuz yaparsın nolacak sanki skdjdh
Olsun yeni taraklar çıktı onun da çözümü var sjdhd
Ben de yeni aldım sayılır ve denedim ciddi anlamda sıfır acı oluyor bak link atıyorum
Link:
Aaa atmıyor sjdhdh neyse nascita üç boyutlu oval saç fırçası yaz çıkıyorr
Ya her yerde var bu fircadan artık, ben netten alacaktım ama markette buldum düşün skdhdh
Benim saçım şu an küt ve boyalı djdhdh saç tipim de dalgalı kendi halinde ama saç şekillendirici krem falan kullanınca daha iyi oluyor
Kepek meselesine gelirsek saç tipin benim gibi yağlı ise maalesef her gün veya gün aşırı yıkama istiyor ya yikamayinca kepek yapıyor birkaç gün falan, bunun çözümü de durulama suyuna sirke karıştırmak, ciddi çok iyi oluyor
Migrosta buldum sjdhdb ama bazı küçük marketlerde de varmış
Hadi bakalımm, umarım bulursun ve alırsın, şimdiden hayırlı olsun sjdhdh bol dua edeceksin, o derece diyeyim, aşırı sihirli tarak ya sjshd
Rica ettim sjsjdhd
Tamam sen istedin diye hemen uzatmaya başlayacam.
İşte bu ya! 😂😂😂
Awk saçım dalgalı benim nereye uzatıyorum.
Olsun dalgalı dalgalı güzel olur skdjdhd
Dalgalı saç nasıl uzun dursun çok kötü olur
Yoo benim saç tipim de dalgalı normalde ama uzayınca hiç de kötü durmuyor
Bitlenir uzatmam
Niye bitlensin dkdjdh
İçimden oyle yazmak geldı
Ahahah pekii kakila
Tesekkurler mandalına 🌹
Kim demiş uzatmadığımızı 😁
En güzelini yapıyorsunuz 😂
Sizde kısa saç yapın en sevdiğim 😁
Ahahah buna da katılıyorum kessinlikle, uzun saçı birkaç senedir tercih etmiyorum bu yüzden 😂
İşte bu 😁 en güzelini yapıyorsun ayrıca kısa saç çok yakışıyor
Katılıyorum 😄
Erkekte uzun sac sevmiyorum
Valla ben uzatıyorum ve bana yakışıyor 😎✌🏻
Erkek olduğumuz için.
Herkese uzun saç yakışmıyor.
2 sene uzun kullandım. Güzel oluyor.
Ben hiç yakıştıramıyorum uzun saçı
Ben çok yakıştırıyorum ya
Çünkü saç uzatmak kadına yakışır erkeğe değil
Bana göre çok yakışıyor erkeğe de ya dkdhdh
Yakışmıyor bence
Ben çok yakıştırıyorum ya
herkese yakistigini dusundurten ne?
karı gibi
Kısa saç daha çok yakışıyor çünkü bana
Evet ever
Uzatın dkdjdh
Kesin ve net uzatın 😀
sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?