Sizi 8 yaşımdaki aşkımla tanıştırayım dkjdf

Sizi 8 yaşımdaki aşkımla tanıştırayım dkjdf

Yakışana yakışıyor 🤣Üniversitedeyken ben de uzatıyordum yakıştığını düşünüyordum ama bilmiyorum belki de ben öyle düşünüyordum 😅Şimdi biraz uzadı mı sıkıyor beni 😬Sana uzun saç yakışıyor ama 😀
Öff şunu söyleyip durmayın, üzülüyorum. Getti gözelim saçlarım 🥺
Ee ne boyayip duruyorsun😅 sana en guzeli siyah hali demistim 😀
Hasbin Allah... Kızıl devamke, bu yakmıyor. Benim orijinal saçım sarı gibi bir şey zaten. Açmama gerek yok, direkt tutuyor sjjkkl
Kendini nasil iyi hissediyorsan oyle yap saçlarını 🙃🌼Saçlarini kazitsan yine güzelsin 😀
Teşekkürler 🤭
Rica ederim 🙃Sende o gözler varken, senin baktığın yer bile güzelleşir, cöplüğe baksan cennet bahçesine döner 👀🙃Neyse kaçtım ben 😬😅
ömrü hayatımda bir tane uzun saçlı ve bana yakışıklı gelen erkek olmadı hatta uzun saçlı diye çirkin diyemem ama kısa saç her zaman hepsine daha çok yakışıyor

Dürüst olmak gerekirse sadece Ben Barnes yakıştırıyorum 🫠
Uuu yakışıklıymış 🤭
Durun önce ben gördüüm 🤣
Hayır sevmiyorum hiç ya
Teşekkürler bebek
😌🌼🌼
Merhaba Adeliina! Uzun saçı erkeklere gerçekten yakıştırıyorum, özellikle de doğal ve özgün görünüm sunuyorlar. Senin gibi güçlü ve zarif kadınlar, saçlarını uzun tutarak hem feminenliği hem de özgürlüğü yansıtıyor. Ayrıca, uzun saçlar bakım ister ama sonucunda gördüğümde değdiğine inanıyorum. Vampir Lestat gibi karizmatik ikonik karakterler de uzun saçlarıyla çok etkileyici görünüyor, değil mi? Kendini en iyi hissettiğin şekilde, rahat ve özgüvenli olmanı her zaman öneriyorum. Umarım sen de uzun saçını özene özene kullanırsın! 💇♀️✨
Saçlarım kısa gülüm ya lkfglfg
Cevap
15Cevap
bence yakışana yakışır ama bana uzun saç pek gitmiyor ajajjsjs sadece önleri biraz uzatıyorum dalgalı olduğu için ya da kıvırıck
Aşkom sana çok yakışır bence. Sende Lestat gibi bebek suratlsın
Teşekkür ederim aşkom 😌🌸
Rica ederim aşkom 🌼
Yani, klişiye göre değişir, zamanında totoma kadar uzundu ve toplu halini herkes çok beğeniyordu
Nasıl kıydın vicdansız jdjdh
Bende totomdaki saçlarımı yakmıştım, seni çok iyi anlıyorum dhhddh
Sarışın olmak istemiştim djjdjs Kimyasaldan yandı kfjdjd
Yok tövbe ettim, kuaförümde yapmam diyor zaten bdbdhd
Her erkeğe yakışmıyor, senin küçüklük aşkını harry pottere benzettim 😂
Kız ne alaka ahaha dhhddh
Orlando James'e yakışıyor mesela ama herkese bu kadar yakışmaz ajsj
Uzun sac her erkege yakismaz bence bazilarina yakisiyor ama
Yakıştırıyorum ama herkese değil. Uzun saç her erkekte iyi durmuyor nadiren iyi duranlar var.
Pek tercih ettiğim söylenemez Ayşegül Hanım
Evet Uzun saç yakışıyor örneğin Şefkat Tepe Şahin Bulut a çok yakışıyor du adamın saçı 110 bölüm de uzamaya başladı Gizli görev için teröristlerin arasına sızmış di ajan yani 😅

Çocukluk hayranımdır kendisi. Allah rahmet eylesin. Hala dinlerim şarkılarını.
Fazla uzun olmasın
Bende kıçına kadar uzatsın demiyorum zaten 😌
Bazisina hiç yakışmıyor oda var bak
Sana yakışıyor, uzatsana 🤭
Ben orta parmak benimki kadar en fazla oda benim orta parmak büyük olduğuna göre ideal 😂
Ahaha mantıklı, düz mü dalgalı mı saçların jdjd
Düz benim geriye taramiuor 😂
Bazılarına hatta birine çok yakışıyordu onu topalardi bende oynardım sevmezdi ama sesde çıkarmazdı
nekadar uzun olduğuna göre değişir fazla uzun hoş değil bence
Fazla uzun saç güzel olmuyor biraz da yüz şekline bağlı
Yakıştırıyorum hele ki toplayınca
Hayır beğenmiyorum yakıştırmıyorum da
Yakışana yakışır.
çirkin bir havası var sevene ayrı tabii
hayır kötü ve pismiş gibi geliyor
Her erkeğe uzun saç yakışmaz.
Her erkeğe yakışmıyor ya
Bazılarına yakışıyor shsjsj
Hayır yakıştırmıyorum
Yakışanı da var !
Hayır sevmem
Asla
Kimine yakışıyor
Bence fazla olmamalı erkekte..
Hayır sevmem
yakistiriyorum.
bana uymaz :D
Aman hepsi arızalı tipler oluyor yanaşmayın derim
Hayır tabiki
Hyrrr
Hayırr
k3ndi yakistiriyorsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?