
Selamlar... Bugün bir çocuğun uzun sapsarı, ipek gibi saçları vardı ya. Ne şanslı jdjf

Selamlar... Bugün bir çocuğun uzun sapsarı, ipek gibi saçları vardı ya. Ne şanslı jdjf
hoş geldin hoş geldin. <33
Ben erkeklerde uzun saçı Barış Manço ve Barış Akarsu'yla özdeşleştirdim. İsmi Barış olmayan erkekler saçını uzatmasın lütfen. 😄
Şaka bir yana kişiden kişiye değişir diyorum.
Her erkeğe yakışmıyor
Yok, sevmiyorum, yakışana yakışır fakat nadir kişilere yakışıyor.
Cevap
15Cevap
Hayır yakıştırmam.. sadece kendi saçlarımın önleri uzun olur o kadar
Uzun saç çok yakışıyor , çok tatlı oluyorlar , ama erkekte kısa saç daha oluyor
Kendi sacim kisacik nasi ugrasiyolar ki yakissa bile bi sure sonra aptalca gelio
Hayır yakıştırmıyorum. Çekiciliğini kaybediyor. Karizmatik bir duruşu olmuyor. :))
Yakışanlara baya yakışıyor. Erkeklerin yarısına falan hiç yakışmaz ama.
Yakışıp yakışmadığı umrumda değil uzatıyorum 😅
Evet ama kız gibi duranlar itici duruyor. Omuza kadarı ideal bence
Bazen çok yakınşanlar var ben de uzatıyor dum bir dönem
Ben yakistiriyorum ya farklı bir tarzı olması güzel
Ben yakıştırıyorum kendime
Merhaba. Ben yakıştırmam ✨️
Erkek dişi gibi görünmemeli, yakışmıyor
Yakıştıymıyoyum
Bence her erkeğe yakışmıyor
Bazıları güzel oluyor.
Evet yakışana yakışıyor.
Yakıştırmam pek
Kısa saçtan dönmekyok.
Bazılarına yakışıyor baya bence
Yakışıyor evet. Bakımızor olmazsa bırakırdım
Hayır
Erkekler uzun sac cokyakisiyor be
Mukemmel oluyor
Hayır
Kız değil. mı bu
Bazılarına yakışıyor gerçekten.
Biz birakirsak oda yakisir
Kıvırcıksa biraz uzaması hoşuma gidiyor… 🤭
hayır
Hayır
Bazılarına evet ama çok az kişiye yakışır
Yok yaaa bu ne böyle
Yakıştırmıyorum.
Tipe göre değişir
Yakıştıramıyorum
yakışan var
Eveet
Yokkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?