Kışın Mı Daha Kolay Zayıflarsınız Yazın Mı .>)

Sizi bilmem ama ben kışın fenna zayıflaya bilirim :D

Yazın nedense iştahım açılıyo , tabisiki abur cubur yönünden yoksa ho bidi gırtlak ye değil yane :D ama kışın sankim soğuk karnımı tok tutuyo :D

Neyse neyse siz yazın mı kışın mı daha kolay zayıflarsınız .>)

Hişşşşş ; ya hayat ben hiç zayıflayamıyom ya dicek olan , sen yazma :D

* Yorumlarınız Üzre Teşekkürüm Desiniz *
Kışın Mı Daha Kolay Zayıflarsınız Yazın Mı .>)
Cevapla