Sizi bilmem ama ben kışın fenna zayıflaya bilirim :D
Yazın nedense iştahım açılıyo , tabisiki abur cubur yönünden yoksa ho bidi gırtlak ye değil yane :D ama kışın sankim soğuk karnımı tok tutuyo :D
Neyse neyse siz yazın mı kışın mı daha kolay zayıflarsınız .>)
Hişşşşş ; ya hayat ben hiç zayıflayamıyom ya dicek olan , sen yazma :D
* Yorumlarınız Üzre Teşekkürüm Desiniz *
Yazın nedense iştahım açılıyo , tabisiki abur cubur yönünden yoksa ho bidi gırtlak ye değil yane :D ama kışın sankim soğuk karnımı tok tutuyo :D
Neyse neyse siz yazın mı kışın mı daha kolay zayıflarsınız .>)
Hişşşşş ; ya hayat ben hiç zayıflayamıyom ya dicek olan , sen yazma :D
* Yorumlarınız Üzre Teşekkürüm Desiniz *
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar