
Bence buz gibi memleketin soğuğu bile dondurmaz, sahte aşklar kadar...

Bence buz gibi memleketin soğuğu bile dondurmaz, sahte aşklar kadar...
Kardan ve kıştan daha soğuk gelen şeyler, çoğu zaman duygusaldır. Örneğin, soğuk bir kalp, insanlar arasındaki mesafeyi artırarak duygusal soğukluğu simgeler. Yalnızlık da, kışın soğukluğundan daha derin bir üzüntü yaratır; bu, kişinin ruhunda bir boşluk hissi bırakır. Hüzün, kayıplar veya kötü anılar aracılığıyla yaşanan duygusal acı, fiziksel soğukluğun ötesinde bir his yaratır. Ayrıca, geçmişte yaşanan olumsuz deneyimler, insana soğuk bir rüzgar gibi gelir. Güvensizlik, ilişkilerde sıcak duyguların yerini alarak soğuk bir boşluğa dönüşebilirken, sosyal ortamlarda dışlanma hissi de fiziksel soğuktan daha yıkıcı etkiler bırakır. Bu kavramlar, duygusal soğuklukları ve insan ilişkilerindeki derin boşlukları temsil eder.
Duygusal yalnızlık bana göre, sevecek , sarılacak , birisinin hayatında olmaması bir kış gibi geliyor bazen sevgisiz de üşüyebiliyor yürekler ❤️🥺😌
👍👍💚🥰🌹
Kardan, kıştan daha soğuk gelen bir insanın ilgisizliği, sevgisizliği olabilir. Soğuğun dışarıdan gelmesi o kadar etkilemez, çünkü kendini sıcak tutmak için bir çözüm bulursun. Ama birinin soğuk davranışı içini üşütür, kalbinde bir boşluk bırakır. İlgisizlik, insanın en derin yalnızlığına sürükler. Sözlerin bile bir anlamı kalmaz bazen, gözlerin arar ama bir şey bulamaz. Bu tür bir soğukluk, havadan değil, ruhundan geçer ve etkisi çok daha uzun sürer. 🥶
Üşüyorum üşüyorum ama soğuktan değil sensizlikten diyor ya şair. Bir insan sevdiği insan yanında olmadığı zaman, kendini kötü hissettiği zaman da üşür. Hayat bu İnşallah sevdiklerimiz her zaman yanımızda olur.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Cevap
23Cevap
arkasından konuştuğun insanla bugün can ciğer olmak bana çok soğuk geliyor.
Samimiyetine alıştığın birini soğuk yapması
hayatın kendisi var maalesef
Hayatımda şu an yok öyle başka soğuklar ohh
Kayseri'den buz gibi soğuklar var gadası
Memleketinin soğuğu dondurmaz mı 🙄 hemşom edebiyatı sanki fazla mı kaçırdın gece sabaha kadar dışarda kalsan buz olursun ciddi anlamda ama :D
Dağ diye sırtını yasladığın un ufak oluyor ya o üşütüyor
Ben. Daha dün arkadaşlar diyordu, çok soğuk duruyormuşum dışardan.
Açıklamaya da katılıyorum bu arada.
Sahte duygular dostum bu bir insanı hayattan soğutur resmen.
Çok şey var, en çok da şu infial oluşturan olaylar.
Birinin üstünlük taslaması, birinin sürekli olarak karşısındakini küçümsemesi
Evet turkiyede bu çok var. Özellikle patronların işçileri küçümsemesi
Kardan, kıştan soğuk sahtekar, ikiyüzlü ve bencil insanlar var. Ayrıca kendime yakın bulmadığım kişiler bana göre buz gibi.
Maddi konusunda soğukluk geliyor ama idare ediyorum 🙄
Çıkara dayalı ilişkiler kuran insanlar ve çoğunluğun bu şekilde olması.
Görüldü, geç bakılan meska, ilgisizlik... Bunlar kadar soğuk bir davranış yok
Daha önce tartıştığın birbirinizi kırdığınız biriyle tekrar samimi olmak bana çok soğuk geliyo
Zamanında duygusal bağlar kurduğun o insanla aynı olmamak.
Dinlenme tesisi soğuğu
Soğuk bir su damlasının bilekten dirseğe kadar gelmesi o kadar gereksiz bir acı ve öfke veriyor ki tıpkı bazı insanlar gibi.
Samimiyetsiz insanlar.
Bazı insanlar.
Sevgisizlik🏹😂😂
Üşürsen söyle hemen içimin camları kapansın.
Bi ben, bi de olmayan sigaram.
Sahte insanlardan daha iyi kış
Eski sevgilimin kalbi.
Hee kemire
😹
Git gide herkesi kendime mi benzetiyorum ne djdk
Jsks
En sıcak yazı buz gibi yapan insanlar var
Bugünde haklı çıktım çok şükür dkdkdkd
Eyvallah eyvallah dkkdkd
😌😅
Semih çeliğin işlediği cinayet ve işlemeden önceki çektiği videodaki konuşmaları
Samimiyetsiz insanlar
Samimiyetsiz yaklaşımlar
karaktersiz insan davranışları.
hayal kırıklığı buz gibi
Sahte duygular dostluklar arkadaşlıklar
Samimiyetsiz yapmacık insanlar
Soğuk insanlar derim..
Merhametsizlik herşeyden daha soğuk bu
Yaramaz 2 yüzlü insanlar
Kızlar var ama hepsi değil 😂
İkiden bile fazla yüzü olan insanlar
kardeşim insanlar
Sahtekar iki yüzlü insanlar kısacası k*avşaklar
Yansınlar kardesm onları yatacak yerleri yokda neyse böyle bir karaktersiz insan topluluğu içinde yaşıyorz işte naparsın...
Öyle kardesm
Ölümmm...
E sen de boyle soguk soru sorma 😝
tamam yalnizlik diyim o zmn
Ankara ayazı mahvediyor be insanı
Hangi ilçesindesin
Altındağ/karapürçek
Evet ya soğuk
Is yerinden bir arkadaş. Mahkeme duvarı gibi
hiçbir kış onun yaptığı soğuk kadar üşütmüyor
Güven kırılması nedir bilir misin. Zemheri işte o.
Tüm kemiklerin kırılmış gibi ama dışarıdan görünen bişey yok..
samimiyetsiz samimiyet
Kötü espriler. Gülsen olmuyor , gülmesen olmaz :)
Yok valla sabah felç geçirecek gibi oluyorum
Miniden devam ajaja
İyileşirim😹
Ajaj
Hç beklemedgn insandan gelen ağır laflar
Bazı insanlara karşı soğuyan kalbim.
Gurbet ve özlem var kanka
Aynen 👍
Soğuk davranışlar
Samimiyetsiz insanlar
İnsanlar…
insanların durumu
Buz gibi insanlar
Onsuzluk,,
İnsanlar..
Soğuk yapan kişiler
Yalnzlk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?