Bizim biraz yemeklik biber, biraz da donmuş meyve kalmış.

Bizim biraz yemeklik biber, biraz da donmuş meyve kalmış.

Köftelik kıyma var bir de çorbalık kemik. Geçen yıl yaptığım biber dolmalık biber de duruyor, bu sene unuttum gitti. Buzdolabı temizliği yapmayınca işte böyle birikiyor. Bazen çıkarıp pişiresim gelmiyor, tembel tembel bakıyorum. Neyse ki et kokmuyor daha. Bir de eski ekmekler vardı, onları köfte harcına kullanırız artık. Kış hazırlığı buzdolabında mahsur kalmış resmen.
Cevap
5Cevap
Etleri hep yedim sadece kurutmalıklar akldo gadası
şu an hiç bir şey yok
Bir sürü limon ve kemik suyu. Biri evcilimiz diğeri yazın limonata yapmak için istiflemiş durmuşum..
Bir kavanoz haşlanmış nohut. iki bişey bamya. birkac balık. kurbanda stoklar yenilecek 🤣
Bi ben yokum şu an buzlukta 😄 kek poğaça közlenmiş patlıcan biber vs ne ararsan var
Bir yıldan diğerine geçirmem ürünleri, mutlaka bitiririm zamanı geldiğinde...
Sadece yeşil fasulye kaldı. Baya baya sıfırlamışız
Bizdede biber var artık önümüz kurban onun için boşalttım her şeyi
Servet yatıyor dolapta xD
1 kilo biber gönder kanka
Pizza var
Baklagil, sebze.
Kemikli ilik.
Hiç bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?