Sizce neden en sevilmeyen takım fenerbahçe? ?

Bir gs liye sorsan en sevmediği takım 1 fb 2 bjk dir. Beşiktaşlıya sorsan 1 fb 2 gs dir. Trabzon'un en sevmediği fenerdir. Bursaspor bjk ile kavgalı onu ayırıyorum ama onlarda feneri sevmez mesela geçen sene fb maçında sahayı doldurup madde atıp küfür ettiler bu seneki gs maçı yine doldurdular ama geçen seneki gibi madde atmadılar. Mesela Antalya gs yi yendi sevindiler fb yi yendiler Nuri Alço müziği açtılar. Sizce fenerin nefret edilme sebebi neden? ?
Sizce neden en sevilmeyen takım fenerbahçe? ?
Cevapla