Biz artık neredeyiz, kimiz, nasıl bir çıkmazın içindeyiz bilemiyorum? Aklımla kalbimin arasında kurulmuş olan o sağlam köprüler ne zaman yıkıldı? Seni hala seviyor muyum yoksa sadece alışkın mıyım?
Aklımda dönen binlerce soruya cevap bulamıyor yüreğim. Sana olan sevgimden bile bazen şüpheliyim. Alışkanlıklarımın esiri miyim? Seni sevdikçe kendimi tüketmiş olabilir miyim?
Belki seni severek kendimden kaçmanın bir yolunu bulmuştum. Belki seni, sen olduğun için değil, sadece yanımda olduğun için sevmiştim. Kafam karışıyor kendi adıma, senin adına…
Bu ilişkide eksik olan ne? Bu ilişkide lezzetsiz olan ne? Bu ilişkide abartılı olan ne? Asıl soru bu ilişkinin bitmemesinin sebebi ne?
Sen de bir türlü gitmiyorsan eğer, bizi bize bağlayan ne? Sen de bir türlü bitmiyorsan, aklından çıkmıyorsa bu sevdanın izleri ama senin de aklın benimki kadar karışıksa, bizi birlikte tutan güç ne?
Derinden mi bağlandı ellerimiz? Kalplerimiz öyle derinden mi yakaladı birbirini? Ne zaman bu kadar sevdik? Sevdik mi, sevilişimize mi bağlandık?
Belki sen benim, seni sevmemi seviyorsundur! Belki ben senin, beni hiçbir zaman bırakmadan her seferinde dönüşünü seviyorumdur!
İkimizin de içinde bir yerlerde hastalıklı, tuhaf ve yaralı bir yer olmalı. O yaralara iyi geliyoruz demek ki; hiç bıkmadan sürekli birbirimize dönüyoruz yüzümüzü.
Seni seviyor muyum yoksa sadece alışkın mıyım? Hiç bilmiyorum! Sen beni seviyor musun yoksa sadece bana alışık mısın? Sen de bilmiyorsun! Biz birbirimizi neden sevdiğimizi ve neden terk edemediğimizi bilmeden, böyle bir ömrü birlikte geçiriyoruz. Tuhaf değil mi?
Aklımda dönen binlerce soruya cevap bulamıyor yüreğim. Sana olan sevgimden bile bazen şüpheliyim. Alışkanlıklarımın esiri miyim? Seni sevdikçe kendimi tüketmiş olabilir miyim?
Belki seni severek kendimden kaçmanın bir yolunu bulmuştum. Belki seni, sen olduğun için değil, sadece yanımda olduğun için sevmiştim. Kafam karışıyor kendi adıma, senin adına…
Bu ilişkide eksik olan ne? Bu ilişkide lezzetsiz olan ne? Bu ilişkide abartılı olan ne? Asıl soru bu ilişkinin bitmemesinin sebebi ne?
Sen de bir türlü gitmiyorsan eğer, bizi bize bağlayan ne? Sen de bir türlü bitmiyorsan, aklından çıkmıyorsa bu sevdanın izleri ama senin de aklın benimki kadar karışıksa, bizi birlikte tutan güç ne?
Derinden mi bağlandı ellerimiz? Kalplerimiz öyle derinden mi yakaladı birbirini? Ne zaman bu kadar sevdik? Sevdik mi, sevilişimize mi bağlandık?
Belki sen benim, seni sevmemi seviyorsundur! Belki ben senin, beni hiçbir zaman bırakmadan her seferinde dönüşünü seviyorumdur!
İkimizin de içinde bir yerlerde hastalıklı, tuhaf ve yaralı bir yer olmalı. O yaralara iyi geliyoruz demek ki; hiç bıkmadan sürekli birbirimize dönüyoruz yüzümüzü.
Seni seviyor muyum yoksa sadece alışkın mıyım? Hiç bilmiyorum! Sen beni seviyor musun yoksa sadece bana alışık mısın? Sen de bilmiyorsun! Biz birbirimizi neden sevdiğimizi ve neden terk edemediğimizi bilmeden, böyle bir ömrü birlikte geçiriyoruz. Tuhaf değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar