Hoşlandığımı belli etmem bana neden eziklik gibi geliyor?

Yani göz göze gelince bile bakmaya devam etmek istemiyorum çok aşık olsam da gelip ne bakıyorsun diye sorar diye. Bi yandan adım atmasını istiyorum ama bi yandan da ben belli edersem uzaklaşırsa diye korkuyorum belki öylesine bakıyorsa diye. Ego oyunu gibi geliyor bana bu işler ama aşığım napıcam bu durumdan kurtulmak için
Hoşlandığımı belli etmem bana neden eziklik gibi geliyor?
Cevapla