AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Karşılıklı hoşlansak da hiç birşey olmamış gibi davranırdım. Çünkü bir kızın beni beğenebileceğine inanmıyorum...
Kızz sen nerdesinn :) diyebilirim ilgimi çekerse :P
Duygular benim için çok önemlidir. Çok hassas ve ince davranırdım.
Begenmeyebilirim ama kotu davranmam tabi ki hoslandiysam ilk anda belli etmem sanirim
İyi davranmanın çirkinlikle güzellikle alakası yok bunu düzeltelim..
HAAYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR derim :D
köpek gibi ulumazdık tabi kide :)) erkekler güzelliğe bakar kzım gözler yalan söylemez ... fena edebiyat oldu :))
Hoşlanılacak bir kızsa belki sevgili olurum, değilse ayak işlerinde kullanırım, her türlü işe yarar ya
yakından tanımak isterdim ama soğutmak çok kolay zaten kızlar çabuk soğur ben cinsellik düşünüyorum falan de bak nasıl vazgeçiyo fikirlerinden hemen
hoşlanmıyorsam bunu açık bir şekilde ifade ederim. ama ısrar edip anlamıyosa tersleyebilirim...
Bana hoşlandığını söylerse,teşekkür eder kibarca reddederim
normal bişi bu ne tepki vericem bende ondan hoşlanırsam sevgili oluruz işde bukadr basit
Hoşlanmıyorsam da hoşlanmaya çalışırım. Kız bir hata etmiş açılmış cezasını çeksin :D
hoşlanmıyorsam kendımden soğuturum
hoşlanıyorsam fedakarlık yaparım
belli etsin, ne tepkisi.?
Bende birşeyler hissedersem gerekli samimiyeti gösteririm.
Vallah hoşlanmıyorsam iyi davranırdım ama ümit vermezdim. Ama hoşlanıyor olsam kesin karşılık verirdim.
çirkin vs ise gönlünü kırmadan yanında duru ve mutl uederdim nitekim çok yaptım.
beğendiysemde prenses yapardım onu.
ben hoşlanmıyorsam uzaklaşırım onun ilgisini fark ettiğim anda... eğer ben de hoşlanıyorsam süper bu iş :)))
Hoşlanması farklı bişey.. Fakat benimle vakit geçirip mutlu olduysa ve o şekilde hoşlandıysa tabiki yanıtım evet olurdu.. Yoksa çirkinligin önemi yoktur.. Sevmek yeter !
çirkin de bulsam hoşlanmasam da sonuçta beni seviyor ve birinin seni sevmesi kadar güzel birşey yoktur.. kırmadan bu sevgisini arkadaşça karşılardım ve samimi bir arkadaş olmasını sağlardım..
abi dış güzellik bir yere kadar iç güzelliği iyiyse davranışları , cömert se neden sevmiyim 2. si hoşlandıysam oda benden hoşlandığını belli ediyorsa ve anladıysam çıkma teklif ederim :)
güzel ya da çirkin hoşlandığını belli edince uzaklaşıyorum. bazıları sinsice elde etmesini biliyor işte o zaman elim kolum bağlanıyor; onlarda yüreğimi kolayca yerinden sökebiliyorlar. :((
hoşlanmıyor isem konuşmak benim için zor olurdu. çekinik durmaya çalışırdım.
Ne hissettiğime bağlı. Ben de ondan hoşlanıyorsam mutlu olurum.
kırmama lazım.yasını bahane etmek lazım.hahaha.ben yası kucuk demıstım.benden ornek alın az.
Ondan hoşlanmıyorsam mümkün olduğunca kırmadan söylerdim, hoşlanıyorsam ballı börek.
insanlara iyi davranmam için onların sadece insan olması yeterlidir benim için ;)
ben kimseyi terslemem ama hoşlanmadığımıda güzelce söylerim
eğer hoşlanmıyosam kalbini kırmadan nazik bir dille kabul edemiyeceğimi söylerdim hoşlansaydım seviyeli bir şekilde davranırdım.
ona iyi davranır ve hayatımd akimse yoksa bir şans vermek isterim
arkadaş kalalım yalanı söylerdim :D :D
genelde böyle olurda
holuma giderdi güzel veya çirkin farketmez ama sadece arkadaşlık konumuda görüşürdüm ilerisi olmazdı
cirkin güzel fark etmez sıkıntılı kızlarla ya da erkeklerle konusmayacan tek tabanca takılıcan :D
ona iyi davranırdım yaa nolursa olsun bu kötü bir şey değil sonuçta :DD
bitane vardı yüz vermiyordum kaçıyordum sürkli nefret ediyordum
çirkin olsa bile kötü davranmazdım ama hoşlansaydım hoşlantımı çok belli etmezdim
nedenn
bende ondan hoşlanmaya çalışır ve onu daha ıyı tanımaaya gayret ederdim :)
en mantıklısı :)
eywvallah sağolasın
güzel olsa ne olur.gece üstüne bir battaniye atmadıktan sonra.çirkine değişmem...
Hoşuma giderdi herhalde. Tabi ben de ondan hoşlandıysam
Eğer ona beslediğim hissim varsa bende belli ederim :)
'lezbiyen misin?' derdim..
:))))))
güzelmiş :)) +
zeka küpü
+1
Arkadas olarak konusuruz iste. Tersleyecek degiliz ya.
Hem belki ben de ondan hoslaniyorumdur, gostermiyorumdur. Bilemezsin...
gerçekten bilemez miyiz :)
kendimi onun yerine koyar ve ona göre tepki veriridim :)
Hoşlanıyosam karşılık verirdim ama hoşlanmazsam kardeş kanka gibi davranırdım
Gider konuşurdum sanırım. Ne demiş atalarımız ? Seviyorsan git konuş pampa.
pampa ne ya pampa :D
Bence birkız benden hpoşlanıyrsa Ve güzel bir bay nsa direk bana söylemesini isterdim...
çirkin olması önemlı deqıl benm ıcın herkez aynı muamele qorur tabı i*ne vs qibi insanlar deqıl
kırmamak gerekir oda insan sonuçta. oldukça kibar bir dille olmayacagını anlatırdım. Sevgilim vardiye yalan dasöyleyebilirim o anda.
hoşlanıyorsam daorda onu onu omuzuma alıp gezdiririm.
aynen hoşlandıqım ınsan ı ayaklarını yerden keserım
amke benım soruma kimse cevap vermiyo adammısınız kıza cevap veriosunuz totoslarrrr
KIZ PROFİLİ AÇ SENDE:)
erkek lerin sorularını cevaplayın arkadaşlar cis ayrımcılıgı yapmayalım
insan olduğu için insanca davranır kesinlikle üzmem üzülmeyi asla
ağzını kırarım valla. benden hoşlanmak ne demek
sikerim onu ya yeter artık bu soru neden hala ilk sırada.
sende neden hala soruma yaziyorsun? terbiyesiz
niyet çok önemli çokk
Beğenmiyorsam veya benim sevdiğim biri varsa uzakta dururdum terslerdim
Kaçardım hemn ordan uzaklaşırdım
Çirkin diye neden kötü davranayım ki
en güzeli arkadaş olmak derim dedim :D
üzerine titrerdim sanırım
neden oyle ki, kiz normalde gostermezmi hoslandigini?
bilmem kişisine göre değişir
tepki heyecandır çoğu zaman:)
Şefkatli kalbimi açardım O'na.
AAAAAUuUUUUuuuuuuuuu!